Google turundus ja reklaamid

Personaalne

Järjepidev suhtlus

Me pole kuskil kõnekeskuses peidus, vaid alati kohapeal olemas kui meid vajad või suhelda soovid. 

Garantii

Võtame riski enda peale

Kui me reklaame esimese 3 kuuga paremaks ei suuda teha, siis anname kogu teenuse raha tagasi.

Tulemused

Müüginumbrid ja päringud

Kodulehe liiklus ja reklaami vaatamiste arv meid ei huvita. Keskendume ainult müügi toomisele ja sinu firma käibe kasvatamisele.

Personaalne

Järjepidev suhtlus

Me pole kuskil kõnekeskuses peidus, vaid alati kohapeal olemas kui meid vajad või suhelda soovid. 

Garantii

Kanname ise riski

Kui me reklaame esimese 3 kuuga paremaks ei suuda teha, siis anname kogu teenuse raha tagasi.

Tulemused

Müüginumbrid

Kodulehe liiklus ja reklaami vaatamiste arv meid ei huvita. Keskendume ainult müügi toomisele ja sinu firma käibe kasvatamisele.

Milliseid reklaame Google's teha saab

NB! vajuta peale ja loe lähemalt

See on too reklaam, mida näed peale Google otsingumootorisse lause tippimist. Reeglina on esimesed kolm tulemust ja viimased 2-4 tulemust reklaamid. Keskele jäävad orgaanilised tulemused, mida parandatakse SEO-tööde abil. 

Reklaami tegemisel valitakse välja ports märksõnu, mille külge liidetakse eelarve (kui palju oled nõus konkreetse märksõna pealt tuleva liikluse eest maksma). Lõpuks pannakse nendele märksõnade rühmadele reklaamtekstid ka juurde ja reklaam ongi valmis. 

Mida kõrgem reklaami kvaliteediskoor, seda paremad tulemused. Odavam klikihind (CPC) ka.

Otsingureklaam keskendub müügitoru alumisele kolmandikule. Seal on reklaami peale vajutajatel juba üsna selge ettekujutus, et mida nad tahavad osta ning teevad veel viimast konkureerivate ettevõtete võrdlust. Motivatsioon on saada parim hinna-kvaliteedi suhe. Kui reklaam selle edasi annab, siis tuleb reklaami pealt liiklus ka kohale.

Need on pildireklaamid veebis. Oled neid näinud nii Delfis, kui ka väiksematel blogilehtedel. Töötavad kõige paremini bränditeadlikkuse kampaaniate ja hooajaliste pakkumiste teavituskampaaniate puhul.

Selline keskmine klikkimise määr on 1/200 reklaami näitamisele ja klikihinnad jäävad sinna €0.20 kanti. See tähendab, et €10 eest saab ligi 10 000 reklaami näitamist ja 50 kodulehe külastajat. Liikluse kvaliteet pole kõige parem, aga kui eesmärk on laiaulatuslik brändi või kampaania tutvustamine, siis töötab väga kenasti. 

Bänneri kampaania keskendub müügitoru kõige ülemisele segmendile. See tähendab, et otsemüüki sellest reklaamist ei tasu oodata, kuid seevastu kasvatab orgaanilist liiklust, suurendab sotsiaalmeedia kaasatust ning paneb inimesi brändi kohta rohkem uurima. 

Ei vaja erilist graafilist disaini, sest on võimalik luua responsive kampaania, kus Google disainib ise ja tahab ainult pilte + tekste saada.

YouTube on Google toode ja videoreklaame saab lisaks Google enda positsioonidele (blogid, livestreamid, teised voogedastused jmt.) käib YouTube reklaamide seadistus samuti Google Ads keskkonnast.

Video kampaania on tulemustelt ja strateegialt sarnane display kampaaniale, kuid seda on võimalik kasutada ka taasturunduse strateegias või müügitoru keskosa sihtimiseks (inimesed kes on juba brändidega tuttavad, aga pole kindlad millise tootega soovitud lahendus saavutada. Või siis inimesed, kes koguvad inspiratsiooni).

Üsna sirgjooneline reklaamtüüp. Kindlasti oled viimastel nädalatel mõnda näinud. 

Reklaame kuvatakse YouTube’is ja/või Google Display Networkis (GDN) ning saab, lisaks kõigele muule, sihtida vastavalt inimeste  huvide, YouTube kanalite, demograafiliste andmete ja märksõnade põhjal.

Taasturundus on juba korra brändiga kokkupuutunud isikule teistest erineva sisuga reklaami näitamine. Näiteks e-poes kindla tooterühma vaatamisel näitame talle selle konkreetse tooteseeria kohta reklaami ja lisame unikaalse väärtuspakkumise juurde, mis just teda kõnetaks. 

Taasturundust saab korraldada nii otsingu-, display, kui ka videoreklaamina. Saab tegelikult ka shopping reklaamidena läbi Google Merchant Center’i, aga mitte Eestis.

Sihtimiseks koostatakse listid kindlate parameetrite alusel. Näiteks: ostuprotsessi pooleli jätjad; kindla tootegrupi huvilised; inimesed, kes registreerisid kasutajaks, kuid ei sooritanud ostu; külastajad, kes vajutasid sotsiaalmeedia outbound lingi peale, jne. Samuti, saab laadida üles klientide liste või koostada lookalike audience, et näidata kindlat tüüpi vaatajaskonnale spetsiaalseid reklaame.

Minimaalne sihtrühma suurus ca. 1000 inimest viimase 30 päeva jooksul.

Kujuta ette, et saad enda tooted karusellina Google otsingutulemuste kohale paigutada – kõigist teistest ülespoole, täitsa esimeseks. See on shopping reklaam. 

Kõik põhiline käib nende toodete juurde: nimi, pilt, hind, lühikirjeldus, müüja. 

Töötab ainult valitud riikides, meile lähimad riigid on Soome, Rootsi, Poola ja Venemaa. Sobib suurepäraselt ekspordi müügiks ning vajab natukene põhjalikumat ülesseadmist, kasutades Data Feed Listi ning sidudes selle Google Merchant Center’iga.

Meil on selliste kampaaniate ülesseadmise kompetents olemas ning võime kõigest juba lähemalt rääkida.

Mida sisaldab Google reklaamide haldustasu

Põhjalik tööprotsess

  • Töötame märksõnadega ja teeme A/B teste reklaamtekstidele.
  • Uuendame reklaame.
  • Kirjutame reklaamtekstid ise ja pakume graafilist disaini.
  • Paneme strateegiad igakuiselt proovile, et olla alati eesrindlikud. 
  • Seadistame kõik analüütika ja konversioonide mõõtmise, mis vajalik.

Igakuine raporteerimine

Iga kuu alguses esitatakse eelneva kuu kohta põhjalik andmeanalüüs hea ja halvaga ning järgmise kuu plaanidega – asjad ei jää paari kuuga kuhugi vedelema, vaid meil on pidev tempo peal.

Täiendavaid kulusid siinkohal ei ole. Kõk hinna sees.

Strateegia ja seadistus on hinna sees

Teeme tasuta. Seadistuse ja kliendiks tulemise täiendavaid kulusid ei ole. 

Strateegia on meie töö alustala ja selle teeme tasuta valmis. Fookus on klienditeekonna kaardistamisel ning Google reklaamide ülesande määratlemisel. Sealt edasi ehitame asjad valmis ja asume tööle. 

Iga kuu alguses esitatakse eelneva kuu kohta põhjalik andmeanalüüs hea ja halvaga ning järgmise kuu plaanidega – asjad ei jää paari kuuga kuhugi vedelema, vaid meil on pidev tempo peal.

Täiendavaid kulusid siinkohal ei ole. Kõk hinna sees.

Strateegia ja seadistus on hinna sees

Teeme tasuta. Seadistuse ja kliendiks tulemise täiendavaid kulusid ei ole. 

Strateegia on meie töö alustala ja selle teeme tasuta valmis. Fookus on klienditeekonna kaardistamisel ning Google reklaamide ülesande määratlemisel. Sealt edasi ehitame asjad valmis ja asume tööle.