Google reklaamid - holistiline strateegia

Google reklaamid - holistiline strateegia

€2,500

PPC turunduse workshop

DIY-tüüpi Google Ads turundajatele, kes kõike ise teevad, aga tunnevad, et saaks veel paremini.

Garantii

Võtame riski enda peale

Kui esimese kolme kuuga meie töö tulemusel müüki või päringuid ei tule, siis töötame tasuta, kuni tulemused tulevad.

€495

Ühe kuu haldustasu

Reklaamikampaaniate juhtimine, et saada
rohkem tulemusi parema hinnaga.

€2,500

PPC turunduse workshop

DIY-tüüpi Google Ads turundajatele, kes kõike ise teevad, aga tunnevad, et saaks veel paremini.

Garantii

Võtame riski enda peale

Kui esimese kolme kuuga meie töö tulemusel müüki või päringuid ei tule, siis töötame tasuta, kuni tulemused tulevad.

€495

Ühe kuu haldustasu

Reklaamikampaaniate juhtimine, et saada
rohkem tulemusi parema hinnaga.

Milliseid reklaame Google's teha saab

NB! vajuta peale ja loe lähemalt

See on too reklaam, mida näed peale Google otsingumootorisse lause tippimist. Reeglina on esimesed kolm tulemust ja viimased 2-4 tulemust reklaamid. Keskele jäävad orgaanilised tulemused, mida parandatakse SEO-tööde abil. 

Reklaami tegemisel valitakse välja ports märksõnu, mille külge liidetakse eelarve (kui palju oled nõus konkreetse märksõna pealt tuleva liikluse eest maksma). Lõpuks pannakse nendele märksõnade rühmadele reklaamtekstid ka juurde ja reklaam ongi valmis. 

Mida kõrgem reklaami kvaliteediskoor, seda paremad tulemused. Odavam klikihind (CPC) ka.

Otsingureklaam keskendub müügitoru alumisele kolmandikule. Seal on reklaami peale vajutajatel juba üsna selge ettekujutus, et mida nad tahavad osta ning teevad veel viimast konkureerivate ettevõtete võrdlust. Motivatsioon on saada parim hinna-kvaliteedi suhe. Kui reklaam selle edasi annab, siis tuleb reklaami pealt liiklus ka kohale.

Need on pildireklaamid veebis. Oled neid näinud nii Delfis, kui ka väiksematel blogilehtedel. Töötavad kõige paremini bränditeadlikkuse kampaaniate ja hooajaliste pakkumiste teavituskampaaniate puhul.

Selline keskmine klikkimise määr on 1/200 reklaami näitamisele ja klikihinnad jäävad sinna €0.20 kanti. See tähendab, et €10 eest saab ligi 10 000 reklaami näitamist ja 50 kodulehe külastajat. Liikluse kvaliteet pole kõige parem, aga kui eesmärk on laiaulatuslik brändi või kampaania tutvustamine, siis töötab väga kenasti. 

Bänneri kampaania keskendub müügitoru kõige ülemisele segmendile. See tähendab, et otsemüüki sellest reklaamist ei tasu oodata, kuid seevastu kasvatab orgaanilist liiklust, suurendab sotsiaalmeedia kaasatust ning paneb inimesi brändi kohta rohkem uurima. 

Ei vaja erilist graafilist disaini, sest on võimalik luua responsive kampaania, kus Google disainib ise ja tahab ainult pilte + tekste saada.

YouTube on Google toode ja videoreklaame saab lisaks Google enda positsioonidele (blogid, livestreamid, teised voogedastused jmt.) käib YouTube reklaamide seadistus samuti Google Ads keskkonnast.

Video kampaania on tulemustelt ja strateegialt sarnane display kampaaniale, kuid seda on võimalik kasutada ka taasturunduse strateegias või müügitoru keskosa sihtimiseks (inimesed kes on juba brändidega tuttavad, aga pole kindlad millise tootega soovitud lahendus saavutada. Või siis inimesed, kes koguvad inspiratsiooni).

Üsna sirgjooneline reklaamtüüp. Kindlasti oled viimastel nädalatel mõnda näinud. 

Reklaame kuvatakse YouTube’is ja/või Google Display Networkis (GDN) ning saab, lisaks kõigele muule, sihtida vastavalt inimeste  huvide, YouTube kanalite, demograafiliste andmete ja märksõnade põhjal.

Taasturundus on juba korra brändiga kokkupuutunud isikule teistest erineva sisuga reklaami näitamine. Näiteks e-poes kindla tooterühma vaatamisel näitame talle selle konkreetse tooteseeria kohta reklaami ja lisame unikaalse väärtuspakkumise juurde, mis just teda kõnetaks. 

Taasturundust saab korraldada nii otsingu-, display, kui ka videoreklaamina. Saab tegelikult ka shopping reklaamidena läbi Google Merchant Center’i, aga mitte Eestis.

Sihtimiseks koostatakse listid kindlate parameetrite alusel. Näiteks: ostuprotsessi pooleli jätjad; kindla tootegrupi huvilised; inimesed, kes registreerisid kasutajaks, kuid ei sooritanud ostu; külastajad, kes vajutasid sotsiaalmeedia outbound lingi peale, jne. Samuti, saab laadida üles klientide liste või koostada lookalike audience, et näidata kindlat tüüpi vaatajaskonnale spetsiaalseid reklaame.

Minimaalne sihtrühma suurus ca. 1000 inimest viimase 30 päeva jooksul.

Kujuta ette, et saad enda tooted karusellina Google otsingutulemuste kohale paigutada – kõigist teistest ülespoole, täitsa esimeseks. See on shopping reklaam. 

Kõik põhiline käib nende toodete juurde: nimi, pilt, hind, lühikirjeldus, müüja. 

Töötab ainult valitud riikides, meile lähimad riigid on Soome, Rootsi, Poola ja Venemaa. Sobib suurepäraselt ekspordi müügiks ning vajab natukene põhjalikumat ülesseadmist, kasutades Data Feed Listi ning sidudes selle Google Merchant Center’iga.

Meil on selliste kampaaniate ülesseadmise kompetents olemas ning võime kõigest juba lähemalt rääkida.

Mida sisaldab Google reklaamide haldustasu

Mida sisaldab Google reklaamide haldustasu

Teeme tööd ka

  • Töötame märksõnadega, teeme A/B teste reklaamtekstidele.
  • Teeme kampaaniaid juurde, paneme kehvemad kinni.
  • Tekstid ja visuaalid paneme ise kokku.
  • Töötame, et reklaamid tooksid uusi maksvaid kliente kasumlikul ja skaleeritaval viisil.

Saad iga kuu raporti

Iga kuu alguses esitatakse eelneva kuu kohta põhjalik andmeanalüüs hea ja halvaga ning järgmise kuu plaanidega – asjad ei jää paari kuuga kuhugi vedelema, vaid meil on pidev tempo peal. Müüki tuleb teha!

See ka, et uued kliendid Data Studio raporti eest midagi maksma ei pea.

Strateegia teeme koos või teeme sinu eest ära

Kõik hinna sees.

Mingi strateegia eest lisaraha välja käima ei pea ja paneme 2-3 pead sinu konto kallal tööle. Üks on sinu isiklik kontohaldur, teine on digistrateeg ja kolmas on projektijuht, kui leiad et võiks kohe suuremas mahus töid tellida.

Iga kuu alguses esitatakse eelneva kuu kohta põhjalik andmeanalüüs hea ja halvaga ning järgmise kuu plaanidega – asjad ei jää paari kuuga kuhugi vedelema, vaid meil on pidev tempo peal. Müüki tuleb teha!

See ka, et uued kliendid Data Studio raporti eest midagi maksma ei pea.

Strateegia teeme koos või teeme sinu eest ära

Kõik hinna sees.

Mingi strateegia eest lisaraha välja käima ei pea ja paneme 2-3 pead sinu konto kallal tööle. Üks on sinu isiklik kontohaldur, teine on digistrateeg ja kolmas on projektijuht, kui leiad et võiks kohe suuremas mahus töid tellida.

Teeme tööd ka

  • Töötame märksõnadega, teeme A/B teste reklaamtekstidele.
  • Teeme kampaaniaid juurde, paneme kehvemad kinni.
  • Tekstid ja visuaalid paneme ise kokku.
  • Töötame, et reklaamid tooksid uusi maksvaid kliente kasumlikul ja skaleeritaval viisil.

Saad iga kuu raporti

Iga kuu alguses esitatakse eelneva kuu kohta põhjalik andmeanalüüs hea ja halvaga ning järgmise kuu plaanidega – asjad ei jää paari kuuga kuhugi vedelema, vaid meil on pidev tempo peal. Müüki tuleb teha!

See ka, et uued kliendid Data Studio raporti eest midagi maksma ei pea.

Strateegia teeme koos või teeme sinu eest ära

Kõik hinna sees.

Mingi strateegia eest lisaraha välja käima ei pea ja paneme 2-3 pead sinu konto kallal tööle. Üks on sinu isiklik kontohaldur, teine on digistrateeg ja kolmas on projektijuht, kui leiad et võiks kohe suuremas mahus töid tellida.

Uusi kliente tahad?

Teeme väga hea pakkumise nende klientide hankimiseks 👇

Eesnimi

Eesnimi

Uusi kliente tahad?

Teeme väga hea pakkumise nende klientide hankimiseks 👇

Eesnimi

ONTE MISSIOON

Oleme alati sinu kõrval ning aitame kasvatada su

ettevõtet – ükskõik kus sinu turg ka ei paikneks,

kes iganes sinu tulevased kliendid ei oleks ja

kuidas iganes sa edu ei defineeriks.

ONTE MISSIOON

Oleme alati sinu kõrval ning aitame kasvatada su ettevõtet – ükskõik kus sinu turg ka ei paikneks, kes iganes sinu tulevased kliendid ei oleks ja kuidas iganes sa edu ei defineeriks.

Pole valmis usaldama? Järsku õnnestub meil see usaldus võita:

Telli meie uudiskiri

Nagu uudiskirjad ikka, aga kaks korda kuus ja võimalikult praktiline.

    Telli meie uudiskiri

    Nagu uudiskirjad ikka, aga kaks korda kuus ja võimalikult praktiline.