Meiliturundus ja e-kirjade automatsioon

Meiliturundus ja e-kirjade automatsioon

€995

Ühe kuu haldustasu 

Võtmed kätte meiliturundus. 

Teeme 4 kirja kuus sinu eest ära (copy, graafiline disain jne.), testime pealkirjad ära, raporteerime ja teeme asja ise ära.

al €1,295

Teeme asja automaatseks

Aitame alates e-posti turunduse strateegia kavandamisest toimiva müügitoru üleandmiseni.

€195

Ühe meili eraldi saatmine

Tahad meie kvaliteedi ära testida?

Teeme ühe kirja või hakkame ühe kirja kaupa töötama. Kirjutamine, küljendus ja disain on hinna sees. 

€995

Ühe kuu haldustasu 

Võtmed kätte meiliturundus. 

Teeme 4 kirja kuus sinu eest ära (copy, graafiline disain jne.), testime pealkirjad ära, raporteerime ja teeme asja ise ära.

al €1,295

Teeme asja automaatseks

Aitame alates e-posti turunduse strateegia kavandamisest toimiva müügitoru üleandmiseni.

€195

Ühe meili eraldi saatmine

Tahad meie kvaliteedi ära testida?

Teeme ühe kirja või hakkame ühe kirja kaupa töötama. Kirjutamine, küljendus ja disain on hinna sees. 

Kuidas meiliturundust automatiseerime

NB! vajuta peale ja loe lähemalt

Lineaarne e-maili automatsioonKui pole vaja fancy lahendust teha või asja keeruliseks ajada. Teeme lineaarse teekonna puntist A punkti B.

Kõige kiirem lahendus, mis ei nõua suurt investeeringut.

Mõned näited sellisest meiliturunduse flow’st on klienditeeninduse teekonnad: 

  • Ostujärgne suhtlus (kuidas meeldib, tagasiside, jne.).
  • Toote/teenuse juhend (kuidas seadistada, paigaldus, kasutaja kogemused jne.).
  • Päringu teenindamine enne müügitöölise vastust (“täname, oleme päringu kätte saanud” jne.).

Neid näiteid on tegelikult veel, aga ma usun, et oleme pildi ette maalinud. 

Ühekordne töö – set it and forget it. 

NB! Saame Zapieri abil ka CRM’iga siduda ja kõik platvormid omavahel suhtlema panna.

Uudiskirja e-maili automatsioonÄra seda parempoolset pilti liialt vaatama jää – see on lihtsalt illustratiivne näide. Sinu uudiskirja automatsion saab hoopis teistsugune välja nägema. 

Suurema eelarve korral mitmekülgsem, väiksema rahaga saab lihtsama teekonna.

Uudiskiri, nagu nad ikka on. Kuidas me seda teeme:

  1. Paneme teemad paika, millest rääkida saame.
  2. Kirjutame eesmärgid välja – mis rolli uudisiri mängib?
  3. Räägime rahast.
  4. Paneme tähtajad paika.
  5. Teme valmis ja testime ära.

Kodulehe uudiskirja automatsioon võimaldab regulaarse e-kirja teavituse lihtsustada, säästab ettevõttele aega, saadab ise kirja parimal ajal välja ning mõõdab lugemiste ja avamiste arvu.

Lisaks, kaardistab see millised kontaktid on „väärtuslikumad“ ja millised mitte (see tähendab, et kes suurema tõenäosusega ostu või päringu teeks). Üsna sirgjooneline automatsioon, kus hooajalised kampaaniad (must reede, jõulud, jmt.) on ette seadistatud ning ülejäänud sisu saab vajadusel jooksvalt juurde lülitada.

Varasemate klientide kaasamise e-maili automatsioonLühidlt öeldes, pakume kõrvarõngad ostnud kliendile kaelakee ostu puhul 20% allahindlust – personaalselt. 

Kampaania ülesehitamisel segmenteeritakse kontaktid vastavalt kriteeriumitele (nt. kas on tellinud viimase x kuu jooksul, mida nad tellisid, mis mahus, kas on avaldanud erilisi soove või huvisid, jne).

Detailse sisendi abil on võimalik igale segmendile näidata nende tooterühma sisu ning kutsuda uute pakkumistega tutvuma. Eesmärk on muuta ettevõte teenused ja e-pood mugavustooteks, kus vajaliku kauba või teenuse tellimine on lihtsam ja meeldivam kui konkurendi juures oleks.

Külma müügi e-maili automatsioonTahad endale 24/7 müügitöölist, kes palka juurde ei küsi ja kliente ennustatava kiirusega ukse taha toob?

Suhtleme!

Selle süsteemi eesmärk on efektiivselt kõnetada inimesi, kes on sinu meililisti lisatud, kuid ei ole veel konversiooni sooritanud (konversioon on näiteks toote ostmine, päringu saatmine, ettevõttega ühendust võtmine).

Aitame ka listi koostamisega, kui endal seda ei ole. Ostetud liste ei soovita kasutada – rohkem tööd ja kulu, kui see seda väärt on. 

Peale konversiooni sooritamist segmenteeritakse nad automaatselt listist välja ning lisatakse (sõltuvalt konversiooni tüübist) uue meililisti algusesse, et iga e-kirja sisu oleks jätkuvalt asjakohane.

Kõige selle juures tuleb inimesel ainult kontakt listi panna ja hiljem päringut või ostu teenindada.

Upselling e-maili automatsioonNatukene nagu külm müük, aga siin suhtleme ainult olemasolevate klientidega. Tõstame keskmise kliendi eluea väärtust ja suurendame ettevõtte käivet olemasoleva kliendibaasi pealt.

Eesmärk on lihtne – jõuda tänaste klientideni ja tutvustada täiendavaid tooteid (nt. kui nad ostsid päevakreemi, siis pakkuda juurde sama seeria öökreemi; või tutvustada kardinaid, kui inimene on ostnud voodipesu).

Võimalik on automatiseerida praktiliselt kõik sammud.

Näiteks, kui keegi ostab midagi e-poe kaudu, siis määratakse talle selle tootegrupi silt. Loetud päevad hiljem, saabub tema postkasti täiendmüügi eesmärgiga kiri ning ettevõtte ajakulu peale süsteemi ehitamist on 0 sekundit.

Tagasiside e-maili automatsioonAntud kampaania eesmärk on täpselt nagu nimi ütleb – oma klientidelt tagasiside kogumine.

Need automatsioonid on reeglina ajas korduvad ning psühholoogiliselt läbimõeldud. See on samm edasi tüüpilisest A/B testimisest ja annab väga detailse sisendi oma kliendiprofiilide täiendamiseks. Eestlaste puhul mitte kõige efektiivsem (oleme liiga introvertsed ja teisi ei usalda), aga lähinaabrite puhul töötab väga kenasti – eriti Soomes. 

Näiteks, peale suurt reklaamikampaaniat küsida tagasisidet reklaami sisu, kujunduse, bränditeadlikkuse vmt. osas.

Kõik toimib automaatselt ja tagasiside informatsioon jookseb kõik ühte kohta kokku.

Tuleb ainult ühe korra seadistada.

Milliste platvormidega täna töötame

Onte Digital - Smaily
Mailchimp - Onte Digital
Onte Digital - Klaviyo

Sinu platvormi pole?

Õpime enda raha eest sinu oma selgeks ja paneme asja tööle.

Sinu platvormi pole?

Õpime enda raha eest sinu oma selgeks ja paneme asja tööle.

Kuidas meiliturundust automatiseerime

NB! vajuta peale ja loe lähemalt

Lineaarne e-maili automatsioon

Kui pole vaja fancy lahendust teha või asja keeruliseks ajada. Teeme lineaarse teekonna puntist A punkti B.

Kõige kiirem lahendus, mis ei nõua suurt investeeringut.

Mõned näited sellisest meiliturunduse flow’st on klienditeeninduse teekonnad: 

  • Ostujärgne suhtlus (kuidas meeldib, tagasiside, jne.).
  • Toote/teenuse juhend (kuidas seadistada, paigaldus, kasutaja kogemused jne.).
  • Päringu teenindamine enne müügitöölise vastust (“täname, oleme päringu kätte saanud” jne.).

Neid näiteid on tegelikult veel, aga ma usun, et oleme pildi ette maalinud. 

Ühekordne töö – set it and forget it. 

NB! Saame Zapieri abil ka CRM’iga siduda ja kõik platvormid omavahel suhtlema panna.

Uudiskirja e-maili automatsioon

Ära seda ülemist pilti liialt vaatama jää – see on lihtsalt illustratiivne näide. Sinu uudiskirja automatsion saab hoopis teistsugune välja nägema. 

Suurema eelarve korral mitmekülgsem, väiksema rahaga saab lihtsama teekonna.

Uudiskiri, nagu nad ikka on. Kuidas me seda teeme:

  1. Paneme teemad paika, millest rääkida saame.
  2. Kirjutame eesmärgid välja – mis rolli uudisiri mängib?
  3. Räägime rahast.
  4. Paneme tähtajad paika.
  5. Teme valmis ja testime ära.

Kodulehe uudiskirja automatsioon võimaldab regulaarse e-kirja teavituse lihtsustada, säästab ettevõttele aega, saadab ise kirja parimal ajal välja ning mõõdab lugemiste ja avamiste arvu.

Lisaks, kaardistab see millised kontaktid on „väärtuslikumad“ ja millised mitte (see tähendab, et kes suurema tõenäosusega ostu või päringu teeks). Üsna sirgjooneline automatsioon, kus hooajalised kampaaniad (must reede, jõulud, jmt.) on ette seadistatud ning ülejäänud sisu saab vajadusel jooksvalt juurde lülitada.

Varasemate klientide kaasamise e-maili automatsioon

Lühidlt öeldes, pakume kõrvarõngad ostnud kliendile kaelakee ostu puhul 20% allahindlust – personaalselt. 

Kampaania ülesehitamisel segmenteeritakse kontaktid vastavalt kriteeriumitele (nt. kas on tellinud viimase x kuu jooksul, mida nad tellisid, mis mahus, kas on avaldanud erilisi soove või huvisid, jne).

Detailse sisendi abil on võimalik igale segmendile näidata nende tooterühma sisu ning kutsuda uute pakkumistega tutvuma. Eesmärk on muuta ettevõte teenused ja e-pood mugavustooteks, kus vajaliku kauba või teenuse tellimine on lihtsam ja meeldivam kui konkurendi juures oleks.

Külma müügi e-maili automatsioon

Tahad endale 24/7 müügitöölist, kes palka juurde ei küsi ja kliente ennustatava kiirusega ukse taha toob?

Suhtleme!

Selle süsteemi eesmärk on efektiivselt kõnetada inimesi, kes on sinu meililisti lisatud, kuid ei ole veel konversiooni sooritanud (konversioon on näiteks toote ostmine, päringu saatmine, ettevõttega ühendust võtmine).

Aitame ka listi koostamisega, kui endal seda ei ole. Ostetud liste ei soovita kasutada – rohkem tööd ja kulu, kui see seda väärt on. 

Peale konversiooni sooritamist segmenteeritakse nad automaatselt listist välja ning lisatakse (sõltuvalt konversiooni tüübist) uue meililisti algusesse, et iga e-kirja sisu oleks jätkuvalt asjakohane.

Kõige selle juures tuleb inimesel ainult kontakt listi panna ja hiljem päringut või ostu teenindada.

Upselling e-maili automatsioon

Natukene nagu külm müük, aga siin suhtleme ainult olemasolevate klientidega. Tõstame keskmise kliendi eluea väärtust ja suurendame ettevõtte käivet olemasoleva kliendibaasi pealt.

Eesmärk on lihtne – jõuda tänaste klientideni ja tutvustada täiendavaid tooteid (nt. kui nad ostsid päevakreemi, siis pakkuda juurde sama seeria öökreemi; või tutvustada kardinaid, kui inimene on ostnud voodipesu).

Võimalik on automatiseerida praktiliselt kõik sammud.

Näiteks, kui keegi ostab midagi e-poe kaudu, siis määratakse talle selle tootegrupi silt. Loetud päevad hiljem, saabub tema postkasti täiendmüügi eesmärgiga kiri ning ettevõtte ajakulu peale süsteemi ehitamist on 0 sekundit.

Tagasiside e-maili automatsioon

Antud kampaania eesmärk on täpselt nagu nimi ütleb – oma klientidelt tagasiside kogumine.

Need automatsioonid on reeglina ajas korduvad ning psühholoogiliselt läbimõeldud. See on samm edasi tüüpilisest A/B testimisest ja annab väga detailse sisendi oma kliendiprofiilide täiendamiseks. Eestlaste puhul mitte kõige efektiivsem (oleme liiga introvertsed ja teisi ei usalda), aga lähinaabrite puhul töötab väga kenasti – eriti Soomes. 

Näiteks, peale suurt reklaamikampaaniat küsida tagasisidet reklaami sisu, kujunduse, bränditeadlikkuse vmt. osas.

Kõik toimib automaatselt ja tagasiside informatsioon jookseb kõik ühte kohta kokku.

Tuleb ainult ühe korra seadistada.

Kuidas me sinu meiliturundust haldame

Kuidas me sinu meiliturundust haldame

Kirjutame ja disainime ise või koos

Täpselt nii. 

Tahad, et kirjutame kogu sisu ise? Tehtud.

Tahad ise kirjutamisel kaasa lüüa? Pole probleemi, ühendame teadmised. 

Sama teema on disainiga.

Jätame kestva jälje - asi pole ajutine

Kogu tehtud töö jääb platvormi sisse alles. See on sinu oma. 

Võime tööd teha üksikute meilide ja kampaaniate kaupa, aga saame kogu energia automatsioonide ehitamisele ka pühendada. Teeme sulle 4+ kirja kuus ja sina valid, kuhu need kirjad lähevad või milleks neid kasutatakse.

Räägime sulle ka, mis juhtus ja mis juhtuma hakkab

Anname täpselt nii palju infot, nagu sinul vaja on. 

Tahad põhalikku ülevaadet? Saad iga kuu käsitsi tehtud raporti, videokohtumise, illustratsioonid, strateegia arutelu ja brainstorming sessiooni.

Pole aega kõige selle jaoks? Saad tavainimese keeles ülevaate koos kiire kohtumisega küsimuste ja ülevaatega. 

Kindlasti hakkad teadma neid asju:

  • Mis eelmine kuu juhtus.
  • Mis praegu töös on.
  • Mis tulevasel kuul juhtuma hakkab.
Emaili Turundus
Emaili Turundus

Kogu tehtud töö jääb platvormi sisse alles. See on sinu oma. 

Võime tööd teha üksikute meilide ja kampaaniate kaupa, aga saame kogu energia automatsioonide ehitamisele ka pühendada. Teeme sulle 4+ kirja kuus ja sina valid, kuhu need kirjad lähevad või milleks neid kasutatakse.

Räägime sulle ka, mis juhtus ja mis juhtuma hakkab

Anname täpselt nii palju infot, nagu sinul vaja on. 

Tahad põhalikku ülevaadet? Saad iga kuu käsitsi tehtud raporti, videokohtumise, illustratsioonid, strateegia arutelu ja brainstorming sessiooni.

Pole aega kõige selle jaoks? Saad tavainimese keeles ülevaate koos kiire kohtumisega küsimuste ja ülevaatega. 

Kindlasti hakkad teadma neid asju:

  • Mis eelmine kuu juhtus.
  • Mis praegu töös on.
  • Mis tulevasel kuul juhtuma hakkab.
Emaili Turundus

Kirjutame ja disainime ise või koos

Täpselt nii. 

Tahad, et kirjutame kogu sisu ise? Tehtud.

Tahad ise kirjutamisel kaasa lüüa? Pole probleemi, ühendame teadmised. 

Sama teema on disainiga.

Jätame kestva jälje - asi pole ajutine

Kogu tehtud töö jääb platvormi sisse alles. See on sinu oma. 

Võime tööd teha üksikute meilide ja kampaaniate kaupa, aga saame kogu energia automatsioonide ehitamisele ka pühendada. Teeme sulle 4+ kirja kuus ja sina valid, kuhu need kirjad lähevad või milleks neid kasutatakse.

Räägime sulle ka, mis juhtus ja mis juhtuma hakkab

Anname täpselt nii palju infot, nagu sinul vaja on. 

Tahad põhalikku ülevaadet? Saad iga kuu käsitsi tehtud raporti, videokohtumise, illustratsioonid, strateegia arutelu ja brainstorming sessiooni.

Pole aega kõige selle jaoks? Saad tavainimese keeles ülevaate koos kiire kohtumisega küsimuste ja ülevaatega. 

Kindlasti hakkad teadma neid asju:

  • Mis eelmine kuu juhtus.
  • Mis praegu töös on.
  • Mis tulevasel kuul juhtuma hakkab.

Kuidas meiliturundust automatiseerime

Kuidas meiliturundust automatiserime

Eposti turundus
Eposti turundus

Paneme sammud paika

Kõigepealt on vaja kõik sammud eraldi välja tuua. Platvormid ka. 

Vaja on teada: 

  1. Millist liiklust teenindame ja kus on alguspunkt.
  2. Mis tulemus peab olema.
  3. Keda see sisu üldse huvitab?
  4. Mida peame tegema, et sisupakuks väärtust.

Kuhu me neid saadame ja mida kasutame

Kos kogu tegevus toimub meilides ja meiliplatvormil?
Ilmselt mitte.

Või kasutame ka CRM’i, kodulehte või reklaame?
Üheksal juhul kümnest.

Paneme selle kirja ja ühendame kõik omavahel ilusti ära. Kui vaja, suhtleme arendajaga – sina ei pea siin ajurakke kulutama. 

Kuld ja muld

Osad kontaktid hakkavad kullaks ja osad mullaks. Ehitame mullafiltri automatsiooni sisse ja madala kvaliteediga kontaktid lendavad ise listist välja. 

Listi tervis on parem. Kvaliteet on parem. Raha tuleb. 

Kuhu me neid saadame ja mida kasutame

Kos kogu tegevus toimub meilides ja meiliplatvormil?
Ilmselt mitte.

Või kasutame ka CRM’i, kodulehte või reklaame?
Üheksal juhul kümnest.

Paneme selle kirja ja ühendame kõik omavahel ilusti ära. Kui vaja, suhtleme arendajaga – sina ei pea siin ajurakke kulutama. 

Head ja vead

Osad kontaktid hakkavad kullaks ja osad mullaks. Ehitame mullafiltri automatsiooni sisse ja madala kvaliteediga kontaktid lendavad ise listist välja. 

Listi tervis on parem. Kvaliteet on parem. Raha tuleb. 

Eposti turundus

Paneme sammud paika

Kõigepealt on vaja kõik sammud eraldi välja tuua. Platvormid ka. 

Vaja on teada: 

  1. Millist liiklust teenindame ja kus on alguspunkt.
  2. Mis tulemus peab olema.
  3. Keda see sisu üldse huvitab?
  4. Mida peame tegema, et sisupakuks väärtust.

Kuhu me neid saadame ja mida kasutame

Kos kogu tegevus toimub meilides ja meiliplatvormil?
Ilmselt mitte.

Või kasutame ka CRM’i, kodulehte või reklaame?
Üheksal juhul kümnest.

Paneme selle kirja ja ühendame kõik omavahel ilusti ära. Kui vaja, suhtleme arendajaga – sina ei pea siin ajurakke kulutama. 

Head ja vead

Osad kontaktid hakkavad kullaks ja osad mullaks. Ehitame mullafiltri automatsiooni sisse ja madala kvaliteediga kontaktid lendavad ise listist välja. 

Listi tervis on parem. Kvaliteet on parem. Raha tuleb. 

Uusi kliente tahad?

Teeme väga hea pakkumise nende klientide hankimiseks 👇

Eesnimi

Eesnimi

Uusi kliente tahad?

Teeme väga hea pakkumise nende klientide hankimiseks 👇

Eesnimi

ONTE MISSIOON

Oleme alati sinu kõrval ning aitame kasvatada su

ettevõtet – ükskõik kus sinu turg ka ei paikneks,

kes iganes sinu tulevased kliendid ei oleks ja

kuidas iganes sa edu ei defineeriks.

ONTE MISSIOON

Oleme alati sinu kõrval ning aitame kasvatada su ettevõtet – ükskõik kus sinu turg ka ei paikneks, kes iganes sinu tulevased kliendid ei oleks ja kuidas iganes sa edu ei defineeriks.

Pole valmis usaldama? Järsku õnnestub meil see usaldus võita:

Liitu uudiskirjaga

Nagu turunduse uudiskirjad ikka. Kaks korda nädalas ja praktiline.

    Liitu uudiskirjaga

    Nagu turunduse uudiskirjad ikka. Kaks korda nädalas ja praktiline.