Google Ads reklaamid tootmisettevõtetele - leia kliendid ning pane nad tegutsema

Joonas Väli
SEO Spetsialist
Google reklaam pole just iga tootimsettevõtte turunduse arsenalis juhtival positsioonil. Mõni võib-olla ei teegi seal reklaami. Tihti on asjad nii et kord on töömahud mitu kuud ette täis ja teinekord pole töölistele töödki ette anda. Tänases majanduskliimas tuleks siiski rohkem kastist välja mõelda, et kokurentsis püsida.
Kes varem pole pidanud turundust tegema on täna olukorra ees, kus tundmatu maastik tuleb kriitilise kiirusega enda kasuks tööle panna. Tihtipeale tähendab see kergesti välditavate vigade tegemist ja ülemäära kõrgeid konversioonihindasid.

Suunavad hunnikute viisi raha Google reklaamide kampaaniatesse, kuid vastu saadakse väga vähe või mitte midagi. Liiklus veebilehel suureneb, aga arvestades investeeritud summasid on päringuid ja müüki vähevõitu.
Sageli pannakse sellises olukorras kogu digiturundus pausile või vahetatakse suunda. Tegelikult on Google reklaam tootmisettevõtetele kõrge potentsiaaliga suund, kui veidi süveneda ning eeltöö korrektselt ära teha.
Google reklaami tekstid: seitse näpunäidet kõrgema CTRi saavutamiseks

Joonas Väli
SEO Spetsialist
Kui olete kunagi Google reklaami näinud ja mõelnud, miks mõned reklaamid saavad rohkem klikke kui teised, siis teate, kui tähtis on kõrge klikimäär ehk CTR (click-through rate).
CTR näitab, kui sageli inimesed klikivad teie reklaamil võrreldes sellega, kui palju inimesi seda näeb. Kui teil on suur CTR, tähendab see, et teie reklaam tõmbab tähelepanu ja pakub inimestele seda, mida nad otsivad.
Kuidas aga saavutada kõrgem CTR? Edasi lugedes leiab mõned näpunäited, kuidas kirjutada reklaamtekste, mis panevad inimesed reklaamile klikkima.
Miks on CTR tähtis?
CTR ehk klikimäär on oluline, sest see näitab, kui hästi teie reklaamid toimivad. Kui inimesed klikivad teie reklaamidele, tähendab see, et nad on huvitatud teie pakkumisest. Kõrge CTR tähendab, et teie reklaam on õigesti sihitud ja köidab inimesi.
Madal CTR aga võib tähendada, et reklaam ei kõneta sihtrühma ja ei paku väärtust. Google hindab ka reklaami relevantsust ja kui teie CTR on kõrge, on teil suurem võimalus, et teie reklaam ilmub otsingutulemustes kõrgemale positsioonile.

Google reklaam pole just iga tootimsettevõtte turunduse arsenalis juhtival positsioonil. Mõni võib-olla ei teegi seal reklaami. Tihti on asjad nii et kord on töömahud mitu kuud ette täis ja teinekord pole töölistele töödki ette anda. Tänases majanduskliimas tuleks siiski rohkem kastist välja mõelda, et kokurentsis püsida.

Kes varem pole pidanud turundust tegema on täna olukorra ees, kus tundmatu maastik tuleb kriitilise kiirusega enda kasuks tööle panna. Tihtipeale tähendab see kergesti välditavate vigade tegemist ja ülemäära kõrgeid konversioonihindasid.
Suunavad hunnikute viisi raha Google reklaamide kampaaniatesse, kuid vastu saadakse väga vähe või mitte midagi. Liiklus veebilehel suureneb, aga arvestades investeeritud summasid on päringuid ja müüki vähevõitu.
Sageli pannakse sellises olukorras kogu digiturundus pausile või vahetatakse suunda. Tegelikult on Google reklaam tootmisettevõtetele kõrge potentsiaaliga suund, kui veidi süveneda ning eeltöö korrektselt ära teha.
Seitse näpunäidet Google reklaami CTR-i tõstmiseks
Kasuta õigeid märksõnu
Reklaami edu algab õigete märksõnade valimisest. Kui teete seda õigesti, saavad inimesed teie reklaami kiiresti üles leida, kui nad otsivad teie teenust või toodet.
Kasutage sõnu, mis vastavad sellele, mida inimesed tõesti otsivad. Oluline on, et need sõnad oleksid reklaami tekstis loomulikult kaasatud, et reklaam oleks sobiv ja tõhus. Samuti võite kasutada negatiivseid märksõnu, et vältida klikkijaid, kes otsivad tegelikult midagi muud.
Loo kaasahaarav pealkiri
Pealkiri on esimene asi, mida inimesed teie reklaamis näevad. Seetõttu on väga oluline, et see oleks lühike, selge ja meeldejääv. Pealkiri peaks panema inimesi tahtma edasi lugema ja kodulehele minema.
Kutsu tegevusele
Iga reklaami lõpus peaks olema tugev üleskutse tegevusele (CTA). See on lühike lause, mis ütleb, mida teha, näiteks “Osta nüüd” või “Loe rohkem”. Kui ei ütle inimestele, mida teha, siis nad ei pruugi teada, kuidas edasi minna. Hea CTA aitab inimesi suunata järgmise sammu juurde.
Loo usaldus
Inimesed ei taha osta tundmatutelt veebisaitidelt. Seetõttu on väga oluline näidata oma reklaamis, et olete usaldusväärne. Võite lisada klientide arvustusi või mainida oma teenuse garantiid. Näiteks: “Kliendid on meile hindeks pannud 4,9” või “Kõik, kes on tellinud, on rahul.” See suurendab usaldust ja tõstab CTR-i.
Probleem ja lahendus
Inimesed ostavad siis, kui nad tunnevad, et neil on vaja seda, mida pakute. Kirjutage reklaamtekst, mis räägib lahendustest, mida klientide probleemidele pakute.
Kasuta eripakkumisi ja soodustusi
Inimesed armastavad allahindlusi ja eripakkumisi. Kui teie reklaam sisaldab allahindlust või tasuta prooviperioodi, suurendab see tõenäosust, et inimesed klikivad.
Kasuta visuaale
Tekst ei ole ainus, mis reklaamis oluline on. Pildid ja videod mängivad samuti suurt rolli. Kui teie reklaamis on pilt või video, mis näitab toodet või teenust heas valguses, siis see tõmbab rohkem tähelepanu.
Kvaliteetne pilt või video aitab ilmestada teie sõnumit ja suurendab CTR-i. Veenduge, et visuaalid oleksid selged ja seotud teie reklaami sõnumiga.
Kõrge CTR saavutamine Google reklaamides on võimalik, kui järgite mõningaid lihtsaid reegleid.
Kasutage õigeid võtmesõnu, kirjutage kaasahaaravad pealkirjad, kutsuge inimesi tegevusele, lisage usaldusväärsust ja tekitage vajadus. Ärge unustage visuaale, kuna need aitavad reklaamidel eristuda.
Kui järgite neid näpunäiteid, suurendate oma reklaamide tõhusust ja jõuate rohkemate klientideni.