Google Ads reklaamid tootmisettevõtetele - leia kliendid ning pane nad tegutsema

Joonas Väli

Joonas Väli

SEO Spetsialist

Google reklaam pole just iga tootimsettevõtte turunduse arsenalis juhtival positsioonil. Mõni võib-olla ei teegi seal reklaami. Tihti on asjad nii et kord on töömahud mitu kuud ette täis ja teinekord pole töölistele töödki ette anda. Tänases majanduskliimas tuleks siiski rohkem kastist välja mõelda, et kokurentsis püsida.

Kes varem pole pidanud turundust tegema on täna olukorra ees, kus tundmatu maastik tuleb kriitilise kiirusega enda kasuks tööle panna. Tihtipeale tähendab see kergesti välditavate vigade tegemist ja ülemäära kõrgeid konversioonihindasid.

Google reklaam tootmine

Suunavad hunnikute viisi raha Google reklaamide kampaaniatesse, kuid vastu saadakse väga vähe või mitte midagi. Liiklus veebilehel suureneb, aga arvestades investeeritud summasid on päringuid ja müüki vähevõitu.

Sageli pannakse sellises olukorras kogu digiturundus pausile või vahetatakse suunda. Tegelikult on Google reklaam tootmisettevõtetele kõrge potentsiaaliga suund, kui veidi süveneda ning eeltöö korrektselt ära teha.

Google reklaami juhend väikeettevõtetele: kuidas suuri konkurente võita

Joonas Väli

Joonas Väli

SEO Spetsialist

Väikeettevõtetel on tihti keeruline võistelda suurte brändidega. Neil pole sama palju raha ega ressursse, et suurte kampaaniatega silma paista. Kuid üks tõhus viis suurte konkurentidega võistlemiseks on kasutada Google reklaami. See võimaldab sihtida oma reklaami täpselt ja efektiivselt, isegi piiratud eelarvega.

Väikeettevõtete eelised Google reklaamis

Google reklaam pakub mitmeid eeliseid, mida väikeettevõtted saavad maksimaalselt ära kasutada:

  • Kohalik sihtimine: Kui su äri tegutseb kohalikul tasandil, saad oma reklaamid suunata ainult oma piirkonna inimestele. See tähendab, et sa ei raiska raha inimestele, kes su teenuseid kasutada ei saa. Näiteks kui su ettevõte pakub teenust ainult Tallinnas, siis reklaam ei jõua inimesteni Tartus.
  • Paindlik eelarve: Sa ei pea alustama suurte summadega. Google Ads võimaldab seada igapäevased limiidid ja kohandada kulutusi vastavalt võimalustele. See tähendab, et saad alustada väikese summaga ja kasvada, kui näed positiivseid tulemusi.

Kiire tulemuste mõõtmine: Saad näha koheselt, kas su reklaamid toovad tulemusi, ja vajadusel teha muudatusi. Näiteks saad teada, millised märksõnad toovad kõige rohkem klikke ja keskenduda nendele.

Väikeettevõtted Google Ads

Google reklaam pole just iga tootimsettevõtte turunduse arsenalis juhtival positsioonil. Mõni võib-olla ei teegi seal reklaami. Tihti on asjad nii et kord on töömahud mitu kuud ette täis ja teinekord pole töölistele töödki ette anda. Tänases majanduskliimas tuleks siiski rohkem kastist välja mõelda, et kokurentsis püsida.

Google reklaam tootmine

Kes varem pole pidanud turundust tegema on täna olukorra ees, kus tundmatu maastik tuleb kriitilise kiirusega enda kasuks tööle panna. Tihtipeale tähendab see kergesti välditavate vigade tegemist ja ülemäära kõrgeid konversioonihindasid.

Suunavad hunnikute viisi raha Google reklaamide kampaaniatesse, kuid vastu saadakse väga vähe või mitte midagi. Liiklus veebilehel suureneb, aga arvestades investeeritud summasid on päringuid ja müüki vähevõitu.

Sageli pannakse sellises olukorras kogu digiturundus pausile või vahetatakse suunda. Tegelikult on Google reklaam tootmisettevõtetele kõrge potentsiaaliga suund, kui veidi süveneda ning eeltöö korrektselt ära teha.

Esimene samm: kampaania loomine

Määra oma eesmärgid: Kas soovid rohkem müüke, telefonikõnesid või kodulehe külastusi? Sinu eesmärk määrab, millise kampaaniatüübi valid. Kui oled näiteks käsitöötoodete müüja, võib sinu eesmärk olla e-poe müügi suurendamine.

Vali õiged märksõnad: Keskendu kohalikele märksõnadele. Kui oled kohvik, kasuta näiteks märksõnu nagu “kohv Tallinnas” või “kohvik Tartu”. Õigete märksõnade valimine aitab sul jõuda õigete klientideni.

Google My Business konto seadistamine: See tõstab su reklaamide usaldusväärsust ja aitab kohalikel klientidel sind kiiremini leida. Näiteks, kui klient otsib “kohvik minu lähedal”, võib sinu äri olla esimeste seas, mida talle kuvatakse.

Kuidas luua edukas reklaam

Reklaami sisu on äärmiselt oluline. Järgmised näpunäited aitavad sul luua tõhusat reklaami:

  • Kõnetav pealkiri: Pealkiri peab olema lihtne, konkreetne ja klienti kõnetav. Näide: “Tartu parim hommikusöök vaid 5 minutiga!” See annab kiirelt aimu, mida sa pakud ja miks see oluline on.
  • Selge tegevuskutse: Kasuta fraase nagu “Broneeri kohe” või “Telli täna”. See suunab kliendid tegevusele ja muudab nad passiivsest vaatajast aktiivseks kliendiks.
  • Hea sihtleht: Veendu, et sihtleht, kuhu reklaam viib, oleks mobiilisõbralik, kiire ja sisaldaks kõiki vajalikke detaile. Kui reklaam viib lehele, kus on keeruline infot leida, võib klient kiiresti lahkuda.

 

Kuidas kampaaniaid optimeerida

Jälgi tulemusi: Kasuta Google reklaami aruandeid, et mõõta klikimäära (CTR), konversioonimäära ja kulu kliki kohta (CPC). Näiteks, kui näed, et üks reklaam toob palju klikke, aga vähe müüke, võib probleem olla reklaami sisus või maandumislehel.

Testi ja kohanda: Proovi erinevaid reklaame ja vaata, millised toovad parimaid tulemusi. Näiteks võid katsetada erinevate pealkirjadega või muuta sihtimist, et jõuda teistsuguste klientideni.

Tüüpilised vead ja kuidas neid vältida

Liiga lai sihtimine: Kui sihid liiga suurt ala või liiga palju inimesi, võid raha raisata. Keskendu kitsale sihtrühmale, näiteks oma linna või kindla huvigrupi inimestele.

Märksõnade haldamata jätmine: Märksõnu tuleb regulaarselt üle vaadata ja uuendada. Näiteks võivad hooajalised märksõnad, nagu “jõulukingid”, olla olulised vaid piiratud aja jooksul.

Konversioonide jälgimise puudumine: Kui sa ei jälgi, mida kliendid teevad pärast reklaami klikkimist, ei tea sa, kas kampaania on edukas. Kasuta jälgimistööriistu, et saada parem ülevaade.

Google Ads annab väikeettevõtetele suure võimaluse konkureerida suurte brändidega. Selleks peab aga kampaaniaid targalt planeerima, tulemusi jälgima ja pidevalt optimeerima. Alusta väikeste sammudega – vali õiged märksõnad, loo kõnetavad reklaamid ja jälgi oma tulemusi. Väikeste ettevõtete tugevus on paindlikkus ja isikupära – kasuta seda enda kasuks.

Alusta juba täna ja võid peagi suuri konkurente edestada!

Tutvu teenuste ja hindadega

Vaata ka meie teisi artikleid

Tutvu teenuste ja hindadega

Vaata ka meie teisi artikleid