Google Ads reklaamid tootmisettevõtetele - leia kliendid ning pane nad tegutsema

Joonas Väli

Joonas Väli

SEO Spetsialist

Google reklaam pole just iga tootimsettevõtte turunduse arsenalis juhtival positsioonil. Mõni võib-olla ei teegi seal reklaami. Tihti on asjad nii et kord on töömahud mitu kuud ette täis ja teinekord pole töölistele töödki ette anda. Tänases majanduskliimas tuleks siiski rohkem kastist välja mõelda, et kokurentsis püsida.

Kes varem pole pidanud turundust tegema on täna olukorra ees, kus tundmatu maastik tuleb kriitilise kiirusega enda kasuks tööle panna. Tihtipeale tähendab see kergesti välditavate vigade tegemist ja ülemäära kõrgeid konversioonihindasid.

Google reklaam tootmine

Suunavad hunnikute viisi raha Google reklaamide kampaaniatesse, kuid vastu saadakse väga vähe või mitte midagi. Liiklus veebilehel suureneb, aga arvestades investeeritud summasid on päringuid ja müüki vähevõitu.

Sageli pannakse sellises olukorras kogu digiturundus pausile või vahetatakse suunda. Tegelikult on Google reklaam tootmisettevõtetele kõrge potentsiaaliga suund, kui veidi süveneda ning eeltöö korrektselt ära teha.

Google reklaam või sisuloojad: kumb valida?

Joonas Väli

Joonas Väli

SEO Spetsialist

Google reklaam ja sisuloojad on ühed populaarseimad turundusvõtted tänapäeva ettevõtete seas. Tihtipeale on eelarve aga piiratud ning ei teata, kumba valida. 

Kas tasub kasutada Google reklaami kampaaniaid, mis toovad kiiret liiklust, või tasub teha koostööd sisuloojatega, kes räägivad sinu tootest oma jälgijatele? 

Selles postituses vaatame, millal kumb variant kasulik on, mis on nende plussid ja miinused ning kuidas neid omavahel ühendada saab.

Mis on Google reklaam ja kes on sisuloojad?

Google reklaam tähendab makstud reklaame, mis ilmuvad Google otsingus, YouTubes ja teistes kohtades, kui inimesed midagi otsivad. Sina maksad selle eest, et sinu reklaam oleks seal üleval.

Sisuloojad on inimesed, kes teevad postitusi Instagrami, TikToki, YouTube või blogisse. Nad räägivad oma jälgijatele toodetest ja teenustest, mida nad ise kasutavad või soovitavad.

Google reklaam sisuloojad

Google reklaam pole just iga tootimsettevõtte turunduse arsenalis juhtival positsioonil. Mõni võib-olla ei teegi seal reklaami. Tihti on asjad nii et kord on töömahud mitu kuud ette täis ja teinekord pole töölistele töödki ette anda. Tänases majanduskliimas tuleks siiski rohkem kastist välja mõelda, et kokurentsis püsida.

Google reklaam tootmine

Kes varem pole pidanud turundust tegema on täna olukorra ees, kus tundmatu maastik tuleb kriitilise kiirusega enda kasuks tööle panna. Tihtipeale tähendab see kergesti välditavate vigade tegemist ja ülemäära kõrgeid konversioonihindasid.

Suunavad hunnikute viisi raha Google reklaamide kampaaniatesse, kuid vastu saadakse väga vähe või mitte midagi. Liiklus veebilehel suureneb, aga arvestades investeeritud summasid on päringuid ja müüki vähevõitu.

Sageli pannakse sellises olukorras kogu digiturundus pausile või vahetatakse suunda. Tegelikult on Google reklaam tootmisettevõtetele kõrge potentsiaaliga suund, kui veidi süveneda ning eeltöö korrektselt ära teha.

Google reklaami eelised ja puudused

Google reklaami suurim pluss on see, et tulemused on kiired. Kui paned reklaami tööle, hakkavad inimesed kohe sinu toodet või teenust nägema. 

Sa saad ise valida, kui palju raha kulutad, keda reklaamiga sihid ja millal reklaam töötab. Samuti on sul võimalik mõõta, mitu inimest klõpsas reklaamile ja mitu neist toote või teenuse ostsid.

Puuduseks on see, et reklaam töötab ainult seni, kuni selle eest maksad. Kui kampaania kinni paned, kaob ka liiklus. 

Lisaks võib reklaam tunduda külm ja pealetükkiv, kui sihtimine pole paigas. See aga vajab pidevat jälgimist ja optimeerimist.

Sisuloojate eelised ja puudused

Sisuloojad aitavad kasvatada usaldust, sest nende jälgijad usaldavad nende arvamust. Postitused on loomulikud ja inimesed ei tunne, et neile midagi peale surutakse. 

Sisuloojate loodud sisu jääb internetti alles ja töötab ka pikema aja jooksul.

Puuduseks on see, et tulemused võivad tulla aeglasemalt. Samuti on raskem täpselt mõõta, kui palju müüki üks postitus tõi. 

Heade sisuloojate hind võib olla kõrge ning sul ei ole täielikku kontrolli, kuidas nad sinu toodet näitavad.

Millal valida Google reklaam?

Google reklaam on hea valik, kui vajad kiireid tulemusi ja soovid oma raha kasutamist täpselt mõõta. 

Kui sul on näiteks e-pood ja soovid rohkem tellimusi, on Google reklaam hea võimalus. Samuti sobib see siis, kui müüd teenust, mida inimesed aktiivselt otsivad, näiteks massaaž või autoremont.

Millal valida sisuloojad?

Sisuloojad on head siis, kui soovid kasvatada oma brändi tuntust ja luua inimestega tugevamat sidet. 

Kui sinu sihtgrupp on noorem ja veedab palju aega Instagramis või TikTokis, on sisuloojad hea valik. 

See sobib hästi toodetele, mida inimesed ostavad emotsiooni ajel, näiteks riided, kosmeetika või trennitarvikud.

Parim lahendus: kasuta mõlemat koos

Tegelikult töötab kõige paremini see, kui kasutad mõlemat. Sisuloojad tekitavad huvi ja panevad inimesed sinu tootest kuulma. 

Pärast seda hakkavad paljud inimesed toodet või brändi Googles otsima. Siin tulebki appi Google reklaam, mis toob nad sinu e-poodi või kodulehele ja aitab lõpuks ostu sooritada.

Samuti saad kasutada sisuloojate loodud pilte ja videosid oma Google reklaami kampaaniates, et reklaamid tunduksid loomulikumad ja kutsuvamad.

Kokkuvõte

Google reklaam aitab tuua sinu lehele inimesi, kes tahavad kohe osta. Sisuloojad aitavad kasvatada usaldust ja tekitada huvi, mis töötab ka pikema aja jooksul. 

Kui tahad oma äri kasvatada, tasub need kaks omavahel kokku panna.

Kui soovid rohkem teada, kuidas Google reklaam ja sisuloojad sinu ärile kasulikud saavad olla, võta julgelt ühendust!

Tutvu teenuste ja hindadega

Vaata ka meie teisi artikleid

Tutvu teenuste ja hindadega

Vaata ka meie teisi artikleid