Google Ads reklaamid tootmisettevõtetele - leia kliendid ning pane nad tegutsema

Joonas Väli

Joonas Väli

SEO Spetsialist

Google reklaam pole just iga tootimsettevõtte turunduse arsenalis juhtival positsioonil. Mõni võib-olla ei teegi seal reklaami. Tihti on asjad nii et kord on töömahud mitu kuud ette täis ja teinekord pole töölistele töödki ette anda. Tänases majanduskliimas tuleks siiski rohkem kastist välja mõelda, et kokurentsis püsida.

Kes varem pole pidanud turundust tegema on täna olukorra ees, kus tundmatu maastik tuleb kriitilise kiirusega enda kasuks tööle panna. Tihtipeale tähendab see kergesti välditavate vigade tegemist ja ülemäära kõrgeid konversioonihindasid.

Google reklaam tootmine

Suunavad hunnikute viisi raha Google reklaamide kampaaniatesse, kuid vastu saadakse väga vähe või mitte midagi. Liiklus veebilehel suureneb, aga arvestades investeeritud summasid on päringuid ja müüki vähevõitu.

Sageli pannakse sellises olukorras kogu digiturundus pausile või vahetatakse suunda. Tegelikult on Google reklaam tootmisettevõtetele kõrge potentsiaaliga suund, kui veidi süveneda ning eeltöö korrektselt ära teha.

Google reklaam kui hindamatu abivahend kinnisvarafirmadele

Joonas Väli

Joonas Väli

SEO Spetsialist

Google reklaam on kinnisvarafirmadele suurepärane tööriist, kuna kui inimesed otsivad uut kodu või soovivad oma kinnisvara müüa, alustavad nad sageli Googlest. 

Õige reklaam aitab jõuda nendeni, kes on päriselt huvitatud – kas korteri ostmisest, maja üürimisest või maakleri leidmisest.

Selles artiklis anname lihtsad juhised, kuidas kinnisvarafirma saab Google reklaami abil rohkem kliente ja paremaid tulemusi.

Kuidas Google reklaam kinnisvarafirmasid aidata saab

Google reklaam võimaldab firmal näidata reklaame inimestele, kes otsivad kindlaid sõnu või fraase. Näiteks kui keegi kirjutab otsingusse „3-toaline korter Tartus“, siis võib ta näha kinnisvarafirma reklaami. See tähendab, et reklaam jõuab õigel hetkel õigete inimesteni.

Kuna kinnisvara otsus on suur ja tähtis, siis inimesed uurivad hoolega. Nad klõpsavad reklaamil, kui pakkumine tundub huvitav ja usaldusväärne.

Millist reklaamitüüpi kasutada?

Kinnisvarafirmad saavad kasutada erinevaid Google reklaami võimalusi. Kõige lihtsam ja tõhusam on:

  • Search Ads – need ilmuvad Google otsingutulemustes. Sobib siis, kui inimene otsib aktiivselt kodu või maaklerit.

Lisaks on ka teisi võimalusi:

  • Display Ads – pildireklaamid, mis ilmuvad teistel veebilehtedel. Sobib brändi tutvustamiseks või uusarenduste reklaamimiseks.

     

  • Performance Max – Google jaotab reklaami erinevatesse kanalitesse (YouTube, Gmail, otsing jms). Automaatne, aga vähem kontrolli.

     

  • Remarketing – reklaamid inimestele, kes on juba firmat külastanud, aga pole veel midagi otsustanud. Väga kasulik kinnisvara puhul, sest otsus võtab aega.

     

Soovitame alustada Search Adsist ja hiljem katsetada ka teiste tüüpidega.

Google reklaam kinnisvara

Google reklaam pole just iga tootimsettevõtte turunduse arsenalis juhtival positsioonil. Mõni võib-olla ei teegi seal reklaami. Tihti on asjad nii et kord on töömahud mitu kuud ette täis ja teinekord pole töölistele töödki ette anda. Tänases majanduskliimas tuleks siiski rohkem kastist välja mõelda, et kokurentsis püsida.

Google reklaam tootmine

Kes varem pole pidanud turundust tegema on täna olukorra ees, kus tundmatu maastik tuleb kriitilise kiirusega enda kasuks tööle panna. Tihtipeale tähendab see kergesti välditavate vigade tegemist ja ülemäära kõrgeid konversioonihindasid.

Suunavad hunnikute viisi raha Google reklaamide kampaaniatesse, kuid vastu saadakse väga vähe või mitte midagi. Liiklus veebilehel suureneb, aga arvestades investeeritud summasid on päringuid ja müüki vähevõitu.

Sageli pannakse sellises olukorras kogu digiturundus pausile või vahetatakse suunda. Tegelikult on Google reklaam tootmisettevõtetele kõrge potentsiaaliga suund, kui veidi süveneda ning eeltöö korrektselt ära teha.

Märksõnad ja sihtimine

Google reklaami edukus sõltub õigetest märksõnadest. Märksõna on sõna või fraas, mida inimene otsingusse kirjutab. Kinnisvarafirma peaks kasutama võimalikult täpseid ja kohaspetsiifilisi märksõnu.

Näiteks:

  • „korter Tallinnas“

     

  • „maja Pärnus“

     

  • „maakleriteenus Tartus“

     

Samuti võiks märksõnad jagada kaheks:

  • Ostjad: „heas korras korterid“, „uusarendus“

     

  • Müüjad: „korteri hindamine“, „maakleriteenus“

     

Oluline on ka välistada sobimatud sõnad, näiteks: „soodsalt“ kui pakutakse premium-kinnisvara ning „Soome“, kui firma tegutseb tegelikult Eestis.

Hea reklaamtekst ja maandumisleht

Reklaam peab olema selge ja konkreetne. Heas reklaamis on kirjas:

  • Mida pakutakse (nt „2-toaline korter“)

     

  • Kus see asub (nt „Kalamajas“)

     

  • Mida inimene tegema peaks (nt „Vaata pilte“, „Broneeri näitamine“)

     

Kui inimene klõpsab reklaamil, peab ta jõudma lehele, mis räägib just sellest pakkumisest. Mitte firma esilehele, vaid konkreetsele kuulutusele.

Hea maandumisleht sisaldab:

  • Fotosid

     

  • Hinda

     

  • Kontaktivormi või telefoni

     

  • Klientide tagasisidet

Eelarve ja tulemuste jälgimine

Google reklaami eelarve ei pea olema väga suur.

Oluline on mõõta tulemusi. Mitu inimest klõpsas reklaamil? Mitu täitsid vormi? Mitu helistasid? Google reklaam võimaldab jälgida, mis töötab ja mis mitte.

Miks remarketing on kinnisvaras eriti oluline

Korterit või maja ei osteta üleöö. Inimesed mõtlevad kaua. Kui nad käivad teie kodulehel, aga ei võta ühendust, tasub neid hiljem meelde tuletada.

Remarketing näitab reklaami neile uuesti. Näiteks:

  • „Vaata uuesti! See korter võib olla veel saadaval.“

  • „Hind langes!“

  • „Viimane võimalus broneerida!“

See aitab meelitada huvilise tagasi ja viia ta tehinguni.

Vead, mida vältida

Mõned levinud vead kinnisvarareklaamides:

  • Kõik reklaamid viivad esilehele, mitte konkreetse pakkumiseni

  • Märksõnad on liiga üldised (nt „korter“) – toob palju kalleid ja ebatäpseid klikke

  • Tulemusmõõdikuid ei jälgita – ei saa teada, mis töötab

Google reklaam aitab kinnisvarafirmal jõuda nendeni, kes tõesti otsivad uut kodu või soovivad müüa. Kui reklaamid on hästi tehtud, saab tulemusi kiiresti näha.

Alusta lihtsate kampaaniatega. Kasuta täpseid märksõnu ja tee reklaamid konkreetsetele objektidele. Mõõda tulemusi ja paranda oma reklaame vastavalt.

Piisavalt katsetades ning reklaame pidevalt analüüsides võid peagi Google reklaamiga kasumit teenima hakata!

 

Tutvu teenuste ja hindadega

Vaata ka meie teisi artikleid

Tutvu teenuste ja hindadega

Vaata ka meie teisi artikleid