Google Ads reklaamid tootmisettevõtetele - leia kliendid ning pane nad tegutsema

Joonas Väli

Joonas Väli

SEO Spetsialist

Google reklaam pole just iga tootimsettevõtte turunduse arsenalis juhtival positsioonil. Mõni võib-olla ei teegi seal reklaami. Tihti on asjad nii et kord on töömahud mitu kuud ette täis ja teinekord pole töölistele töödki ette anda. Tänases majanduskliimas tuleks siiski rohkem kastist välja mõelda, et kokurentsis püsida.

Kes varem pole pidanud turundust tegema on täna olukorra ees, kus tundmatu maastik tuleb kriitilise kiirusega enda kasuks tööle panna. Tihtipeale tähendab see kergesti välditavate vigade tegemist ja ülemäära kõrgeid konversioonihindasid.

Google reklaam tootmine

Suunavad hunnikute viisi raha Google reklaamide kampaaniatesse, kuid vastu saadakse väga vähe või mitte midagi. Liiklus veebilehel suureneb, aga arvestades investeeritud summasid on päringuid ja müüki vähevõitu.

Sageli pannakse sellises olukorras kogu digiturundus pausile või vahetatakse suunda. Tegelikult on Google reklaam tootmisettevõtetele kõrge potentsiaaliga suund, kui veidi süveneda ning eeltöö korrektselt ära teha.

Google reklaami Audience Signals: kuidas neid kasutada?

Joonas Väli

Joonas Väli

SEO Spetsialist

Google reklaami kasutades tahad, et sinu reklaami näeksid õiged inimesed. Audience Signals ehk otsetõlkes “publiku vihjed” on tööriist, mis aitab Googlel aru saada, millised inimesed võiksid sinu reklaamist huvituda.

Need on justkui märgid, mis Googlele annad, et näidata, kellele soovid reklaami esimesena näidata. 

Näiteks võid öelda, et soovid jõuda inimesteni, kes on hiljuti otsinud kindlat toodet või külastanud teatud veebilehte.

Oluline on teada, et Audience Signals ei piira reklaami ainult nendele inimestele. Need on Google reklaami jaoks stardipunkt, mille abil süsteem õpib ja leiab uusi sarnaseid inimesi.

Miks kasutada Audience Signalit?

Google reklaam töötab kõige paremini siis, kui see jõuab õige inimeseni õigel ajal. Audience Signals aitab reklaamil kiiremini tulemusi anda. 

Kui annad Googlele infot oma sihtrühma kohta, siis õpib süsteem kiiremini, kellele reklaami näidata.

See aitab sul hoida kokku raha, sest reklaam ei lähe raisku inimestele, keda see ei huvita. Samuti aitab see tuua rohkem kvaliteetseid külastajaid sinu veebilehele või poodi.

Audience Signals on eriti kasulik, kui sul on väike reklaamieelarve. Siis on oluline, et iga euro läheks õigesse kohta ja tooks päriselt tulemusi.

Google reklaami kampaaniad

Google reklaam pole just iga tootimsettevõtte turunduse arsenalis juhtival positsioonil. Mõni võib-olla ei teegi seal reklaami. Tihti on asjad nii et kord on töömahud mitu kuud ette täis ja teinekord pole töölistele töödki ette anda. Tänases majanduskliimas tuleks siiski rohkem kastist välja mõelda, et kokurentsis püsida.

Google reklaam tootmine

Kes varem pole pidanud turundust tegema on täna olukorra ees, kus tundmatu maastik tuleb kriitilise kiirusega enda kasuks tööle panna. Tihtipeale tähendab see kergesti välditavate vigade tegemist ja ülemäära kõrgeid konversioonihindasid.

Suunavad hunnikute viisi raha Google reklaamide kampaaniatesse, kuid vastu saadakse väga vähe või mitte midagi. Liiklus veebilehel suureneb, aga arvestades investeeritud summasid on päringuid ja müüki vähevõitu.

Sageli pannakse sellises olukorras kogu digiturundus pausile või vahetatakse suunda. Tegelikult on Google reklaam tootmisettevõtetele kõrge potentsiaaliga suund, kui veidi süveneda ning eeltöö korrektselt ära teha.

Kuidas Audience Signaleid seadistada?

Audience Signals saad kasutada Performance Max kampaania ja Discovery kampaania puhul. Kui lood Google reklaami Performance Max kampaania, siis saad valida publikud, kelle põhjal soovid süsteemil hakata õppima.

Sammud on lihtsad:
1.Ava Google reklaami konto ja vali Performance Max kampaania.
2.Mine publiku valikute juurde ja lisa Audience Signals.
3.Vali publikud (audiences), kes võiksid sinu reklaamist huvituda.
4.Salvesta ja käivita kampaania.

Soovitus on kasutada vähemalt kahte-kolme erinevat publiku tüüpi, et süsteem saaks rohkem andmeid ja saaks leida ka uusi huvilisi.

Milliseid Audience Signaleid kasutada?

Audience Signals valimisel võid kasutada erinevaid audience:

Remarketing audience– inimesed, kes on juba sinu veebilehte külastanud või ostukorvi toote lisanud.
Kohandatud audience – inimesed, kes on otsinud kindlaid sõnu või külastanud kindlat tüüpi veebilehti.
Huvipõhine audience – inimesed, kes huvituvad teatud teemadest, näiteks spordist, tehnoloogiast või fotograafiast.
Demograafia – näiteks vanus, sugu ja asukoht, kui tead, kes sinu klient on.

Kui alles alustad, vali audienced, mis on sinu jaoks kõige olulisemad. Näiteks kui müüd sporditarbeid, võid valida huvipõhise publiku, kes huvitub tervisespordist, ja lisada ka remarketing audience, kes on sinu lehte juba külastanud.

Kuidas tulemusi jälgida ja kampaaniat parandada?

Kui kampaania töötab, on oluline tulemusi jälgida. Google reklaami raportid näitavad, millised audienced toovad rohkem klikke ja ostusid. 

Kui näed, et mõni grupp töötab hästi, saad kampaanias sellele rohkem rõhku panna.

Kui mõni audience ei tööta, võid selle eemaldada ja proovida teisi. Katseta uusi võimalusi iga paari nädala tagant, et leida parimad valikud.

Samuti jälgi, kuidas reklaam toob päris tulemusi, mitte ainult klikke. Vaata, kas inimesed, kes klikivad reklaami peale, teevad ka ostu või täidavad vormi. Nii saad aru, kas Audience Signals aitab sul eesmärke täita.

Kokkuvõte

Audience Signals on väga kasulik tööriist, kui soovid oma Google reklaami paremini tööle panna. See aitab sul jõuda õigete inimesteni kiiremini ja soodsamalt.

Alusta väikeste sammudega. Kasuta oma olemasolevaid audience ja lisa huvipõhiseid või kohandatud publikuid. Jälgi tulemusi ja tee muudatusi vastavalt sellele, mis töötab.

Kui kasutad Audience Signalsi kasutamisega targalt, saad oma Google reklaami eelarvest rohkem kasu ning jõuad inimesteni, kes on valmis sinu toodet ostma või sinu teenust kasutama.

Tutvu teenuste ja hindadega

Vaata ka meie teisi artikleid

Tutvu teenuste ja hindadega

Vaata ka meie teisi artikleid