Google Ads reklaamid tootmisettevõtetele - leia kliendid ning pane nad tegutsema

Joonas Väli

Joonas Väli

SEO Spetsialist

Google reklaam pole just iga tootimsettevõtte turunduse arsenalis juhtival positsioonil. Mõni võib-olla ei teegi seal reklaami. Tihti on asjad nii et kord on töömahud mitu kuud ette täis ja teinekord pole töölistele töödki ette anda. Tänases majanduskliimas tuleks siiski rohkem kastist välja mõelda, et kokurentsis püsida.

Kes varem pole pidanud turundust tegema on täna olukorra ees, kus tundmatu maastik tuleb kriitilise kiirusega enda kasuks tööle panna. Tihtipeale tähendab see kergesti välditavate vigade tegemist ja ülemäära kõrgeid konversioonihindasid.

Google reklaam tootmine

Suunavad hunnikute viisi raha Google reklaamide kampaaniatesse, kuid vastu saadakse väga vähe või mitte midagi. Liiklus veebilehel suureneb, aga arvestades investeeritud summasid on päringuid ja müüki vähevõitu.

Sageli pannakse sellises olukorras kogu digiturundus pausile või vahetatakse suunda. Tegelikult on Google reklaam tootmisettevõtetele kõrge potentsiaaliga suund, kui veidi süveneda ning eeltöö korrektselt ära teha.

Google reklaamiga hooajalise liikluse püüdmine. Kuidas selles edukas olla?

Joonas Väli

Joonas Väli

SEO Spetsialist

Google reklaamiga hooajalist liiklust püüda võib olla pealtnäha lihtne, kuid tegelikult on selleks mitu vähem tuntud nippi, mis tulemuste toomisele korralikult kaasa aitavad. 

Inimesed otsivad enne jõule kingitusi ja enne suve puhkuseasju. Musta reede ajal otsivad nad parimaid sooduspakkumisi. 

Google reklaam aitab sul nende inimesteni jõuda just siis kui nad midagi otsivad. See on võimalus püüda rohkem kliente ja suurendada müüki. 

Selles artiklis räägime, kuidas Google reklaamiga hooajalise liikluse püüdmine õnnestuks ja kuidas seda lihtsate sammudega teha.

Miks hooajaline planeerimine on oluline

Hooajalised kampaaniad vajavad head ettevalmistust. Kui plaanid viimase hetkeni jätta, võib juhtuda et kampaania ei too tulemusi. Hooajalistel perioodidel tõusevad reklaami hinnad ja konkurents on tihe. 

Selleks et silma paista ja raha mitte raisata, on oluline alustada planeerimist varakult. Näiteks musta reede kampaania reklaamid tasub valmis teha juba nädal või kaks varem.

Google reklaamiga hooajalised kampaaniad

Google reklaam pole just iga tootimsettevõtte turunduse arsenalis juhtival positsioonil. Mõni võib-olla ei teegi seal reklaami. Tihti on asjad nii et kord on töömahud mitu kuud ette täis ja teinekord pole töölistele töödki ette anda. Tänases majanduskliimas tuleks siiski rohkem kastist välja mõelda, et kokurentsis püsida.

Google reklaam tootmine

Kes varem pole pidanud turundust tegema on täna olukorra ees, kus tundmatu maastik tuleb kriitilise kiirusega enda kasuks tööle panna. Tihtipeale tähendab see kergesti välditavate vigade tegemist ja ülemäära kõrgeid konversioonihindasid.

Suunavad hunnikute viisi raha Google reklaamide kampaaniatesse, kuid vastu saadakse väga vähe või mitte midagi. Liiklus veebilehel suureneb, aga arvestades investeeritud summasid on päringuid ja müüki vähevõitu.

Sageli pannakse sellises olukorras kogu digiturundus pausile või vahetatakse suunda. Tegelikult on Google reklaam tootmisettevõtetele kõrge potentsiaaliga suund, kui veidi süveneda ning eeltöö korrektselt ära teha.

Kasuta Google Trendsi ja hooajalisi märksõnu

Google Trends aitab sul näha millal huvi toodete vastu kasvab. Näiteks otsingud nagu joulu kingitused või talvised saapad hakkavad kasvama juba novembri alguses. 

Kui tead millal huvi suureneb, saad reklaamid õigel ajal käima panna. Kasuta kampaaniates hooajalisi märksõnu nagu näiteks “jõulukingitused naisele” või “suvised kleidid soodustus”.

Need sõnad aitavad sul jõuda inimesteni, kes just sel hetkel otsivad.

Kohanda reklaamtekste ja visuaale hooajale

Kui teed reklaame, siis kohanda tekstid ja pildid vastavalt hooajale. Näiteks jõulukampaaniate ajal kasuta reklaamtekstis sõnu nagu “kingitused”, “sooduspakkumised” ja “ainult sel nädalal”. 

Kui kasutad pildireklaame, lisa talviseid või jõuluteemalisi pilte, mis toovad hooajalise tunde esile. Nii näevad inimesed, et sul on just neile sobiv pakkumine ja kaaluvad ka ostmist rohkem.

Valmista ette maandumislehed

On oluline et reklaamil klikkija jõuaks lehele, kus on just see toode või pakkumine mida reklaamis nägid. Kui inimene jõuab üldavalehele, võib ta kiiresti lahkuda. 

Tee eraldi lehed hooajaliste kampaaniate jaoks ja lisa lehele pakkumise rõhutused ning kiire tegutsemise üleskutsed. 

Kui soovid, võid lehele lisada ka näiteks taimeri, mis näitab kampaania lõpuni jäänud aega.

Kasuta remarketingu hooajalise liikluse püüdmiseks

Paljud inimesed külastavad sinu lehte kampaania ajal, kuid ei osta kohe. Remarketing tähendab seda, et saad neile inimestele hiljem reklaame näidata. 

Näiteks kui keegi vaatas jõulukinkide lehte, saad talle hiljem näidata sama toote reklaami Facebookis või Google reklaami võrgustikus. 

See tuletab neile meelde, et nad tahtsid seda toodet ja võib aidata neil ostu lõpuni teha enne hooaja lõppu.

Eelarve ja pakkumisstrateegia

Hooajalise kampaania ajal võib reklaami hind tõusta, sest paljud ettevõtted tahavad samal ajal reklaame näidata. Selleks tasub valmis olla ja paindlikku eelarvet kasutada. 

Kui näed et mõni märksõna toob palju klikke ja müüki, pane sellele rohkem eelarvet. Kui sul on olemas andmeid varasematest kampaaniatest, saad kasutada automaatset strateegiat nagu näiteks konversioonide maksimeerimine. See aitab Google reklaamil tuua rohkem tulemusi sama eelarvega.

Kuidas edu mõõta

Kui kampaania on käimas, vaata kindlasti tulemusi. Olulised näitajad on klikimäär, konversioonimäär ja ROAS. 

Klikimäär näitab, kui paljud inimesed sinu reklaamile klikkisid. 

Konversioonimäär näitab, kui paljud ostsid pärast reklaami nägemist. 

ROAS näitab, kui palju raha teenisid reklaami peale kulutatud raha kohta. 

Kui jälgid tulemusi, saad teada, mis töötab ja mida järgmise kampaania ajal paremini teha.

Kokkuvõtteks

Hooajaline liiklus on hea võimalus püüda rohkem kliente ja suurendada müüki. Selleks on vaja head ettevalmistust, hooajaliste märksõnade ja piltide kasutamist ning paindlikku eelarvet. Google reklaam aitab jõuda inimesteni just siis, kui nad midagi otsivad. Kui teed kõik sammud läbi, saad juba peagi hooajalise kampaaniaga häid tulemusi ja suurendad ka oma ettevõtte nähtavust.

Tutvu teenuste ja hindadega

Vaata ka meie teisi artikleid

Tutvu teenuste ja hindadega

Vaata ka meie teisi artikleid