Influencer turundus eestis ei pruugi sama ahvatlevalt kõlada, nagu Facebooki...
Influencer turundus
Lokaalne
Hind on projektipõhine.
Paneme kirja, et mida influencerite abil saavutada on vaja ning sõltuvalt sellest valime kas peaks tegema koostööd laia arvu pisikeste tegelastega või 2-3 suuremaga.
Saame valida ka näiteks konkreetsete linnade influencerid ja koostada täpse tegevuskava eesmärkide täitmiseks.
Riiklik
Hind on projektipõhine.
Kui eelarve ja amitsioonid on pisut suuremad, siis saame juba päris suuri asju ära teha.
Olgu selleks sotsiaalmeedia kaaperdamine (inimesed näevad ühe brändi kampaaniat kõikjal oma sotsiaalmeedia feedis) või laia ulatusega teavituskampaaniad – we got you covered.
Rahvusvaheline
Hind on projektipõhine.
Teinekord ei piisa välisturule sisenemisel puhtalt reklaami või otsemüügi tegemisest. Usaldus tuleb läbi kohalike mõjuisikute saavutada.
Aitame nii influencerite leidmisega, kui ka projekti läbiviimisega. Hind on Eesti kampaaniatega üsna sarnane.
Lokaalne
Hind on projektipõhine.
Paneme kirja, et mida influencerite abil saavutada on vaja ning sõltuvalt sellest valime kas peaks tegema koostööd laia arvu pisikeste tegelastega või 2-3 suuremaga.
Saame valida ka näiteks konkreetsete linnade influencerid ja koostada täpse tegevuskava eesmärkide täitmiseks.
Riiklik
Hind on projektipõhine.
Kui eelarve ja amitsioonid on pisut suuremad, siis saame juba päris suuri asju ära teha.
Olgu selleks sotsiaalmeedia kaaperdamine (inimesed näevad ühe brändi kampaaniat kõikjal oma sotsiaalmeedia feedis) või laia ulatusega teavituskampaaniad – we got you covered.
Rahvusvaheline
Hind on projektipõhine.
Teinekord ei piisa välisturule sisenemisel puhtalt reklaami või otsemüügi tegemisest. Usaldus tuleb läbi kohalike mõjuisikute saavutada.
Aitame nii influencerite leidmisega, kui ka projekti läbiviimisega. Hind on Eesti kampaaniatega üsna sarnane.
Mõned näited koostöövormidest
NB! vajuta peale ja loe lähemalt
Influenceri roll selle kampaania puhul on toota brändi või ettevõtte tarbeks pildi- ja videomaterjali. Loovtöö saadetakse otse ettevõttele, et nad saaksid seda oma kampaaniates kasutada – nt. prinditud reklaam, display ja video turundus, UGC (User Generated Content) tegevustes, jagamismängus, vmt.
Väga kasulik kampaania, kui ettevõttel on plaanis ehitada üles loovmaterjalide kogu oma jälgijaskonna paremaks ja personaalsemaks kõnetamiseks.
Antud kampaania on lühiajaline ja sobib kõige paremini hooajaliste kampaaniate (nt. must reede, allahindlused, vmt.) tutvustamiseks. Sisu postitatakse influenceri enda sotsiaalmeedia kontole ning see on ühekordne tegevus. Väga lai ulatus ja kõrge bränditeadlikkus.
Näiteks, €600 eest on võimalik saada ligi 135K sihitud vaatamist.
Koostöö poolest sarnane ühekordse promotioni kampaaniale, kuid siinkohal koosneb tegevuskava mitmest sammust.
See võib olla näiteks 2-3 postitust nädalas ühe kuu vältel, et maksimeerida brändi kokkupuute punkte ja suurendada brändilojaalsust. Võib teostada kanali-üleselt või valitud arvu suunamudijatega – võimalused on piiritud.
Sobib kõige paremini uute kollektsioonide tutvustamiseks, tarbijakäitumise suunamiseks, ristmüügi tegevusteks, uue tarbijaskonnani jõudmiseks, jne.
Lisaks staatilistele või carousel postitustele on võimalik tellida ka video kampaaniaid kas vlog-stiilis või kunstilise lahendusena. Soovi korral on võimalus ka ettevõttel endal seda materjali kasutada (nt. toote müügi taasturunduse kampaanias). Sobib suurepäraselt ettevõtte ja brändi loo rääkimiseks, väärtuste tutvustamiseks, jne.
Video on ühtlasi ka kõige lihtsamini mõistetav ja kõige kaasavam infokandja formaat. Tarbija tähelepanu kestab siin kõige kauem.
See on lühiajaline video või pilt, mis üldjuhul kaob nende uudisvoost 24 tunni jooksul. Kui sisuloojad oma story postitavad, siis saavad kõik nende jälgijad teavituse selle postituse kohta. Ühelt küljelt on see ajutine postitus, kuid teisalt jõuab see kõige personaalsemas formaadis iga influenceri kõige kaasatuma jälgijateni. Emotsionaalselt on see kõige kõrgema kaasatusega postitus, mida sisulooja teha saab. Tüüpiliselt on selle postituse hinnakiri kõige odavam.
Kõige paremini sobib lühikese ajaga väga suure hulga tarbijateni jõudmiseks.
Kuidas me seda teenust läbi viime
Kuidas me seda teenust läbi viime
Teeme eeltöö ära
Suurem osa ajast läheb õigete suunamudijate valimisele. Paika on vaja saada influenceri energia, stiil, jälgijad, asukoht, jälgijate kaasatus, raha ja saadavus, et ta ei teeks liiga paljude teistega koostööd.
Näiteks, on võrdlemisi sage näha et naiste spordiriiete influenceri jälgijatest on üle 50% hoopis mehed. Töötame, et sinu raha läheks õige asja ette.
Eesmärgid lähevad kirja
Just nii. Kirja lähevad. Siis teame meie kuhu suunas näitajaid liigutada ja mis tegevused meid sinna piisava kiirusega ei vii.
Nii oleme kõik ühe lehe peal. Igaks juhuks ütlen ära, et selle eest maksma ei pea.
Anname ülevaate
Mõõdame, näitame, räägime. Sina tead, et kuhu raha läks ja mis selle eest tagasi saime. Meie saame otsustada, et kas teeme tulevikus asja veits teisiti või teeme sarnast asja suurema hooga.


Just nii. Kirja lähevad. Siis teame meie kuhu suunas näitajaid liigutada ja mis tegevused meid sinna piisava kiirusega ei vii.
Nii oleme kõik ühe lehe peal. Igaks juhuks ütlen ära, et selle eest maksma ei pea.
Anname ülevaate
Mõõdame, näitame, räägime. Sina tead, et kuhu raha läks ja mis selle eest tagasi saime. Meie saame otsustada, et kas teeme tulevikus asja veits teisiti või teeme sarnast asja suurema hooga.

Teeme eeltöö ära
Suurem osa ajast läheb õigete suunamudijate valimisele. Paika on vaja saada influenceri energia, stiil, jälgijad, asukoht, jälgijate kaasatus, raha ja saadavus, et ta ei teeks liiga paljude teistega koostööd.
Näiteks, on võrdlemisi sage näha et naiste spordiriiete influenceri jälgijatest on üle 50% hoopis mehed. Töötame, et sinu raha läheks õige asja ette.
Eesmärgid lähevad kirja
Just nii. Kirja lähevad. Siis teame meie kuhu suunas näitajaid liigutada ja mis tegevused meid sinna piisava kiirusega ei vii.
Nii oleme kõik ühe lehe peal. Igaks juhuks ütlen ära, et selle eest maksma ei pea.
Anname ülevaate
Mõõdame, näitame, räägime. Sina tead, et kuhu raha läks ja mis selle eest tagasi saime. Meie saame otsustada, et kas teeme tulevikus asja veits teisiti või teeme sarnast asja suurema hooga.
Uusi kliente tahad?
Teeme väga hea pakkumise nende klientide hankimiseks 👇
Uusi kliente tahad?
Teeme väga hea pakkumise nende klientide hankimiseks 👇
ONTE MISSIOON
Oleme alati sinu kõrval ning aitame kasvatada su
ettevõtet – ükskõik kus sinu turg ka ei paikneks,
kes iganes sinu tulevased kliendid ei oleks ja
kuidas iganes sa edu ei defineeriks.
ONTE MISSIOON
Oleme alati sinu kõrval ning aitame kasvatada su ettevõtet – ükskõik kus sinu turg ka ei paikneks, kes iganes sinu tulevased kliendid ei oleks ja kuidas iganes sa edu ei defineeriks.
Pole valmis usaldama? Järsku õnnestub meil see usaldus võita:
Mis on influencer turundus, kuidas see töötab ja mis lood on sellega Eestis?
Iga päev näeme enda ümber tuhandeid märguandeid brändidelt – tänaval,...
Telli meie uudiskiri
Nagu uudiskirjad ikka, aga kaks korda kuus ja võimalikult praktiline.
Telli meie uudiskiri
Nagu uudiskirjad ikka, aga kaks korda kuus ja võimalikult praktiline.