Kasumlik Facebook Reklaam
Personaalne
Me pole kuskil kõnekeskuses peidus, vaid alati kohapeal olemas kui meid vajad või suhelda soovid.
Garantii
Kui me turundust esimese 3 kuuga paremaks ei tee, siis maksame kogu teenuse raha sulle tagasi.
Tulemused
Keskendume ainult kasumlikule turundusele ja pakume lahenduse, mis päriselt töötab.
Mida Facebookis ja Instagramis teha saab
NB! vajuta peale ja loe lähemalt
See tavaline Facebook’i reklaam, mille koostamisel on kasutatud ühte pilti või videot ja natukene reklaamtekste.
Liikluse saab suunata kodulehele, Facebooki lehele või mõne kontaktide kogumise kampaania lehe. Sihtimisel kasutatakse huvigruppe, demograafilisi andmeid ja geograafilisi piiranguid (näiteks, muuseumi puhul saame kilomeetrise raadiuse laupäeva pärastlõunaks määratleda, mille reklaame näevad kõik 25-45-aastased kolme lapsega emad, kes on turistina linna külastamas).
Ülesehituselt nagu iga teine Facebooki reklaam, kuid selle reklaami lõppeesmärk on päringute kogumine. Reklaami CTA (call to action) nupule klikkides avaneb kontaktivorm, kus on esitatud eelkoostatud küsimused (küsimuste arvu ja sisu saab määrata reklaami seadistaja). Viimasel sammul avaneb võimalus klikkida outbound lingile, mis viib vastaja uuele maandumislehele – see võib olla koduleht, tasuta e-raamatu landing page või näiteks promokood. Võimalused on väga laiad.
Ülesehitus pole väga keeruline ja päringuid hoitakse Facebooki enda andmebaasis. Siiski on võimalik sammukene edasi minna ja näiteks Zapieri abil päringud korraga nii CRM’i, kui ka otse e-posti peale saata. Automatsioon teeb kõik ise ära.
Esmapilgul nagu iga teine Facebooki reklaam, kuid siinkohal on eesmärk koguda inimeste arvamusi.
Saab kombineerida taasturundusega, et küsida kogemuse osas tagasisidet või tarbijaskonna seisukohti. Näiteks, milline kampaania oleks vastuvõetavam või toote/teenuse lansseerimisel potentsiaalsete klientide arvamust küsida.
Lisaks, on võimalik igale vastusevariandile lisada eriline UTM silt, võimaldades näidata vastajatele unikaalset taasturunduse reklaami. Olukorras, kus vastajad saavad valida sõrmuste ja kõrvarõngaste vahel, saaks kummagi toote valinud vastajale näidata temale meelepärasemat tooteseeriat ja lisada dünaamiline allahindlus. Inimene peab siinkohal vaid korra seadistama ja korras – set it and forget it.
Taasturundus on juba korra brändiga kokkupuutunud isikule teistest erineva sisuga reklaami näitamine. Näiteks e-poes kindla tooterühma vaatamisel näitame talle selle konkreetse tooteseeria kohta reklaami ja lisame unikaalse väärtuspakkumise juurde, mis just teda kõnetaks.
Taasturundust saab teostada sarnaselt Google süsteemidele, kus taasturunduse list koostatakse vastavalt ettenähtud parameetritele (kodulehe külastus, kindla lehe vaatamine, ostuprotsessi poolelijätmine, konto registreerimine, jpm). Taasturunduse list koostatakse Facebook Pixel vahendusel.
Minimaalne vaatajaskonna suurus on 500 – 1000 inimest, sõltuvalt reklaamitüübist. Paremad tulemused saavutatakse alates 3000-5000’se listi suurusega. Hiljem saab geograafiliste ja demograafiliste näitajate pealt veelgi täpsustada. Võimalik on reklaamikampaania loomisel kasutada praktiliselt kõiki Facebooki ja Instagrami reklaamlahendusi.
Töötab ainult nutitelefonis.
Väga unikaalne reklaamiformaat, kus esialgne välimus on võrdlemisi tagasihoidlik, aga reklaami peale vajutades avaneb terve kataloog. Erakordselt tugev reklaamiformaat laia valikuga toodete/teenuste tutvustamiseks (riided, ehted, restorani menüü, ilustuudio teenused jne.).
Oma kataloogi saab luua nii video- kui ka pildimaterjalidega ja vaataja ei lahku Facebooki keskkonnast, kui ta just kataloogis olles mõne nupu peale ei vajuta. See tähendab, et kõik laeb kiiremini, vaataja ei pea uusi netiaknaid avama ja saab väga kerge vaevaga sinu ettevõtte kohta rohkem teada saada.
Ehitamisel tuleb valida meelepärane kaanepilt reklaami enda jaoks, luua Facebook tootekataloog ja valmistada Facebook Instant Experience vaade.
AR ehk liitreaalsuse kampaaniad saavad joosta ainult nutitelefonidel ja võimaldab reklaami „kasutajal“ vaadelda end ja enda keskkonda läbi liitreaalsuse rakenduse.
Mitmed suured brändid kasutavad neid reklaame igapäevaselt ning kõige tuntumad näited on seinavärvi testimine eluruumides, mööbli paigutuse katsetamine, prillide või aksessuaaride katsetamine, jne. Asja suurim väärtus on see, et tarbija saab toodet digitaalses ruumis ära proovida ja ta ei pea füüsiliselt kohale sõitma või testimiseks midagi tellima. Tohutult mugav.
Sobib paremini suure marginaaliga toodete/teenuste müügiks ja väga laia tarbijaskonnaga toodete/teenuste tutvustamiseks. Nõuab eelprogrammeerimist ning töötlemist, mille võimekus on meil täna olemas.
Dünaamilisi reklaame saame kirjeldada keeruliselt ja saame kirjeldada lihtsalt (keerulisema selgituse osas võid meile kirjutada). Siin tahaks asjast pigem lihtsas keeles rääkida.
Need reklaamid otsustavad ise kellele mida näidata, langetavad selle otsuse tuginedes hirmsalt suurele tarbijakäitumise andmebaasile (ja sinu valitud eesmärkidele) ning kasutavad reklaami loomisel sinu etteantud tekste, pilte ja videosid.
Ideaalses olukorras tähendab see, et iga inimene näeb ainult temale huvipakkuvaid tooteid sinu ettevõtte tootevalikust (või teenuseid).
Enamjaolt kasutavad neid reklaame e-poed, sest saab kasutada tootepilte ja ehitada Facebook Shopi abil FB-sisese e-poe. Lisaks, on võimalik seadistada ristmüügi (cross selling) strateegiaid, taasturunduse lahendusi ning ülesmüügi (upselling) kampaaniaid. Võimalused on siinkohal piiritud.
Mida sisaldab Facebooki reklaami haldustasu?

Mida iga nädal teeme
- Sisutekstide ja visuaalide A/B testimine.
- Kliendiprofiilide väljatöötamine, A/B testimine ja täiendamine
- Reklaamide sihtimise testimine ja arendus.
- Eelarvete juhtimine kasumliku ROI suunas.
Mida teenuse raames juurde saad
- Live interaktiivne raport, mis uuendab andmeid mitu korda päevas ja sisaldab andmeid kõikidest kanalitest.
- Kodulehe analüütika ja pikslite paigaldus ja seadistus.
- Iganädalane raport otse meiliboksi.
- Otsesuhtlus inimesega kes kampaaniaid juhib.
- Tasuta reklaamide ehitus ja konto seadistus.
Mille suunas töötame
Alustame vundamendi ehitamisest:
- Kliendiprofiilid, ehk kes on kliendid.
- Andmete mõõtmine, et näeksime selgelt, millised kampaaniad toovad raha ja millised mitte.
- Sõnumi koostamine, et sihtrühm märkaks ja mõtleks kaasa.

Mida teenuse raames juurde saad
- Live interaktiivne raport, mis uuendab andmeid mitu korda päevas ja sisaldab andmeid kõikidest kanalitest.
- Kodulehe analüütika ja pikslite paigaldus ja seadistus.
- Iganädalane raport otse meiliboksi.
- Otsesuhtlus inimesega kes kampaaniaid juhib.
- Tasuta reklaamide ehitus ja konto seadistus.
Mille suunas töötame
Alustame vundamendi ehitamisest:
- Kliendiprofiilid, ehk kes on kliendid.
- Andmete mõõtmine, et näeksime selgelt, millised kampaaniad toovad raha ja millised mitte.
- Sõnumi koostamine, et sihtrühm märkaks ja mõtleks kaasa.
Seejärel ehitame personaliseeritud ja reaalselt läbimõeldud turunduse kanalid üles (igal ettevõttel on see unikaalne kombinatsioon kanalitest ja tegevustest).