Kasumlik Meiliturundus
Personaalne
Me pole kuskil kõnekeskuses peidus, vaid alati kohapeal olemas kui meid vajad või suhelda soovid.
Garantii
Kui me turundust esimese 3 kuuga paremaks ei tee, siis maksame kogu teenuse raha sulle tagasi.
Tulemused
Keskendume ainult kasumlikule turundusele ja pakume lahenduse, mis päriselt töötab.
Kuidas meiliturundust automatiseerime
NB! vajuta peale ja loe lähemalt
Kui pole vaja fancy lahendust teha või asja keeruliseks ajada. Teeme lineaarse teekonna puntist A punkti B.
Kõige kiirem lahendus, mis ei nõua suurt investeeringut.
Mõned näited sellisest meiliturunduse flow’st on klienditeeninduse teekonnad:
- Ostujärgne suhtlus (kuidas meeldib, tagasiside, jne.).
- Toote/teenuse juhend (kuidas seadistada, paigaldus, kasutaja kogemused jne.).
- Päringu teenindamine enne müügitöölise vastust (“täname, oleme päringu kätte saanud” jne.).
Neid näiteid on tegelikult veel, aga ma usun, et oleme pildi ette maalinud.
Ühekordne töö – set it and forget it.
NB! Saame Zapieri abil ka CRM’iga siduda ja kõik platvormid omavahel suhtlema panna.
Ära seda parempoolset pilti liialt vaatama jää – see on lihtsalt illustratiivne näide. Sinu uudiskirja automatsion saab hoopis teistsugune välja nägema.
Suurema eelarve korral mitmekülgsem, väiksema rahaga saab lihtsama teekonna.
Uudiskiri, nagu nad ikka on. Kuidas me seda teeme:
- Paneme teemad paika, millest rääkida saame.
- Kirjutame eesmärgid välja – mis rolli uudisiri mängib?
- Räägime rahast.
- Paneme tähtajad paika.
- Teme valmis ja testime ära.
Kodulehe uudiskirja automatsioon võimaldab regulaarse e-kirja teavituse lihtsustada, säästab ettevõttele aega, saadab ise kirja parimal ajal välja ning mõõdab lugemiste ja avamiste arvu.
Lisaks, kaardistab see millised kontaktid on „väärtuslikumad“ ja millised mitte (see tähendab, et kes suurema tõenäosusega ostu või päringu teeks). Üsna sirgjooneline automatsioon, kus hooajalised kampaaniad (must reede, jõulud, jmt.) on ette seadistatud ning ülejäänud sisu saab vajadusel jooksvalt juurde lülitada.
Lühidlt öeldes, pakume kõrvarõngad ostnud kliendile kaelakee ostu puhul 20% allahindlust – personaalselt.
Kampaania ülesehitamisel segmenteeritakse kontaktid vastavalt kriteeriumitele (nt. kas on tellinud viimase x kuu jooksul, mida nad tellisid, mis mahus, kas on avaldanud erilisi soove või huvisid, jne).
Detailse sisendi abil on võimalik igale segmendile näidata nende tooterühma sisu ning kutsuda uute pakkumistega tutvuma. Eesmärk on muuta ettevõte teenused ja e-pood mugavustooteks, kus vajaliku kauba või teenuse tellimine on lihtsam ja meeldivam kui konkurendi juures oleks.
Tahad endale 24/7 müügitöölist, kes palka juurde ei küsi ja kliente ennustatava kiirusega ukse taha toob?
Suhtleme!
Selle süsteemi eesmärk on efektiivselt kõnetada inimesi, kes on sinu meililisti lisatud, kuid ei ole veel konversiooni sooritanud (konversioon on näiteks toote ostmine, päringu saatmine, ettevõttega ühendust võtmine).
Aitame ka listi koostamisega, kui endal seda ei ole. Ostetud liste ei soovita kasutada – rohkem tööd ja kulu, kui see seda väärt on.
Peale konversiooni sooritamist segmenteeritakse nad automaatselt listist välja ning lisatakse (sõltuvalt konversiooni tüübist) uue meililisti algusesse, et iga e-kirja sisu oleks jätkuvalt asjakohane.
Kõige selle juures tuleb inimesel ainult kontakt listi panna ja hiljem päringut või ostu teenindada.
Natukene nagu külm müük, aga siin suhtleme ainult olemasolevate klientidega. Tõstame keskmise kliendi eluea väärtust ja suurendame ettevõtte käivet olemasoleva kliendibaasi pealt.
Eesmärk on lihtne – jõuda tänaste klientideni ja tutvustada täiendavaid tooteid (nt. kui nad ostsid päevakreemi, siis pakkuda juurde sama seeria öökreemi; või tutvustada kardinaid, kui inimene on ostnud voodipesu).
Võimalik on automatiseerida praktiliselt kõik sammud.
Näiteks, kui keegi ostab midagi e-poe kaudu, siis määratakse talle selle tootegrupi silt. Loetud päevad hiljem, saabub tema postkasti täiendmüügi eesmärgiga kiri ning ettevõtte ajakulu peale süsteemi ehitamist on 0 sekundit.
Antud kampaania eesmärk on täpselt nagu nimi ütleb – oma klientidelt tagasiside kogumine.
Need automatsioonid on reeglina ajas korduvad ning psühholoogiliselt läbimõeldud. See on samm edasi tüüpilisest A/B testimisest ja annab väga detailse sisendi oma kliendiprofiilide täiendamiseks. Eestlaste puhul mitte kõige efektiivsem (oleme liiga introvertsed ja teisi ei usalda), aga lähinaabrite puhul töötab väga kenasti – eriti Soomes.
Näiteks, peale suurt reklaamikampaaniat küsida tagasisidet reklaami sisu, kujunduse, bränditeadlikkuse vmt. osas.
Kõik toimib automaatselt ja tagasiside informatsioon jookseb kõik ühte kohta kokku.
Tuleb ainult ühe korra seadistada.
Milliste platvormidega täna töötame




Sinu platvormi pole?
Õpime enda raha eest sinu oma selgeks ja paneme asja tööle.
Kuidas meiliturundust reaalselt teeme

Eeltööd ja ettevalmistus
AI-kasutamise ajastul on enda kliendi tundmine tähtsam kui kunagi varem. Kõik oskavad ChatGPT abil sisu toota, aga päriselt huvitavat ja kasulikku materjali oskad ainult siis kirjutada kui tunned enda klienti. Siia alla lähevad tegevused nagu:
- Kliendiprofiili kaardistamine.
- Meiliturunduse listide segmenteerimine.
- Turundusteekonna kaardistamine.
Ehitus ja kirjade saatmine
Kui ettevõtte kommunikatsioon ei ole brändi ja väärtuste järgi koostatud, siis ei pane kliendid seda tähele. Tundub nagu järjekordne müügikiri.
Mõni klient tahab pikemat, põhjalikku kirja. Teine tahab lühikest ja võimalikult praktilist. Osad tahavad numbreid näha seal sees ja teised tahavad ise tõendid üles otsida.
Teeme selgeks mida sinu klient eelistab ja koostame sisu mis neile päriselt ka silma jääb ja nad tegutsema paneb.
Analüüs, õppimine ja raporteerimine
Turg on pidevas muutuses, klientide ootused/eelistused muutuvad ja sinu ettevõtte kommunikatsioon peab sammu pidama.
Jälgime neid muutusi sinu eest, raporteerime kirjade avamist, klikkimist, oste ning teeme A/B teste, et need numbrid oleks võimalikult head.

Ehitus ja kirjade saatmine
Kui ettevõtte kommunikatsioon ei ole brändi ja väärtuste järgi koostatud, siis ei pane kliendid seda tähele. Tundub nagu järjekordne müügikiri.
Mõni klient tahab pikemat, põhjalikku kirja. Teine tahab lühikest ja võimalikult praktilist. Osad tahavad numbreid näha seal sees ja teised tahavad ise tõendid üles otsida.
Teeme selgeks mida sinu klient eelistab ja koostame sisu mis neile päriselt ka silma jääb ja nad tegutsema paneb.
Analüüs, õppimine ja raporteerimine
Turg on pidevas muutuses, klientide ootused/eelistused muutuvad ja sinu ettevõtte kommunikatsioon peab sammu pidama.
Jälgime neid muutusi sinu eest, raporteerime kirjade avamist, klikkimist, oste ning teeme A/B teste, et need numbrid oleks võimalikult head.
Kuidas automatiseerime meiliturundust


Paneme sammud paika
Meiliturunduse automatiseerimisel on palju liikuvaid osasid vaja paika panna. Teekond peab olema standardiseeritud. Mõned näited võimalikest lahendustest on:
- Mahajäetud ostukorvi meeldetuletus.
- Hooajaliste ostude ettevalmistus ja meeldetuletus.
- Iga-aastaste ürituste meeldetuletus ja personaalsed pakkumised.
- Toodete/teenuste ristmüük ja ülesmüük.
- Kliendi tagasiside kirjavoog.
- Patsiendi järelteenindamise kirjad.
Analüüs ja personaliseerimine
Kui ettevõtte kommunikatsioon ei ole brändi ja väärtuste järgi koostatud, siis ei pane kliendid seda tähele. Tundub nagu järjekordne müügikiri.
Mõni klient tahab pikemat, põhjalikku kirja. Teine tahab lühikest ja võimalikult praktilist. Osad tahavad numbreid näha seal sees ja teised tahavad ise tõendid üles otsida.
Teeme selgeks mida sinu klient eelistab ja koostame sisu mis neile päriselt ka silma jääb ja nad tegutsema paneb.
Tehniline liidestus
Kui kirjade raames on vaja tegevused ja andmed kolmandasse keskkonda salvestada (nagu HubSpot, Pipedrive, Salesforce, Excel vmt.), siis liidestame asjad automaatselt õiged andmed õigetesse kohta edastama.
Näiteks, kui klienditeenindaja teeb Pipedrives linnukese kontakti all, siis aktiveerub taustal 10-kirjane, aastapikkune tellija ostujärgne kirjavoog. Inimene ei tee mitte midagi peale nupu vajutamise.
Analüüs ja personaliseerimine
Kui ettevõtte kommunikatsioon ei ole brändi ja väärtuste järgi koostatud, siis ei pane kliendid seda tähele. Tundub nagu järjekordne müügikiri.
Mõni klient tahab pikemat, põhjalikku kirja. Teine tahab lühikest ja võimalikult praktilist. Osad tahavad numbreid näha seal sees ja teised tahavad ise tõendid üles otsida.
Teeme selgeks mida sinu klient eelistab ja koostame sisu mis neile päriselt ka silma jääb ja nad tegutsema paneb.
Tehniline liidestus
Kui kirjade raames on vaja tegevused ja andmed kolmandasse keskkonda salvestada (nagu HubSpot, Pipedrive, Salesforce, Excel vmt.), siis liidestame asjad automaatselt õiged andmed õigetesse kohta edastama.
Näiteks, kui klienditeenindaja teeb Pipedrives linnukese kontakti all, siis aktiveerub taustal 10-kirjane, aastapikkune tellija ostujärgne kirjavoog. Inimene ei tee mitte midagi peale nupu vajutamise.