Kahe aastaga €2M käibekasv läbi strateegilise turunduse

Ülesanne ja lähenemine

Kaalukirurgia Keskus on üks piirkonna suurim bariaatrilise kirurgia erakliinik. Nad teostavad üle 600 operatsiooni aastas.

Meie lähteülesanne oli:

  • Suurendada päringute arvu peamistel sihtturgudel: Soomes, Rootsis, Norras, Suurbritannias, Iirimaal ja Eestis.
  • Vähendada keskmist päringuhinda kõikide turunduskanalite lõikes.
  • Suurendada keskmist päringute konversioonimäära.
  • Kasvatada käivet €1 miljoni võrra aastas.
Kaalukirurgia

Strateegia ja teostus

Kaalukirurgia Keskuse kliendiprofiil on võrdlemisi unikaalne ja seetõttu vajasime edukate tulemuste saavutamiseks põhjalikku turu-uuringut, psühhograafilisi kliendiprofiile ja astmelist turundusplaani.

Nende tööriistade abil tuli varasemast paremal tasemel saavutada järgmised muudatused:

  • Sama eelarve juures rohkem päringuid tuua.
  • Selgem ülevaade andmevoost ja turunduseks vajalike numbrite seostest. 
  • Taasturunduse süsteemide ehitamine, et päringute konversioonimäär oleks kõrgem.
  • Päringute teenindamise protsessid personaliseerida ja meiliturunduse automatsioonid personaalsemalt ringi ehitada.

Esimeste kuude fookus oli rohkem kliendiprofiilide ja turu-uuringute peal, mille najalt ehitasime kõik teised süsteemid põhjalikumalt ringi. Sealt edasi algas tegevuste skaleerimine ning välisturgudel tegevuste laiendamine. 

Tegevuste tulemusena suutsime koostöös Kaalukirurgia Keskuse turundustiimiga ettevõtte käibe trajektoori oluliselt teravamaks teha. 

Kes väljakutse lahendasid

Tanel Vetik, strateegia juht Onte Digitalis
Laura Miilen, digiturunduse vanem kontohaldur Onte Digitalis
Silver Koppel, projektijuht Onte Digitalis

Vaata ka meie teisi edulugusid