
Kuidas Shroomwelli ROAS 70% paremaks muutus

Ülesanne ja lähenemine
Shroomwell on Eesti juhtiv mükotehnoloogiline ettevõte, kes valmistab funktsionaalsetest seentest (nagu lõvilakk, reishi, korditseps, shiitake ja chaga) tinktuure, kapsleid, eliksiire, karastusjooke ja muid tooteid.
Shroomwell pöördus meie poole, et aidata neil:
- Ehitada põhjalikum ja selgem e-poe analüütika süsteem.
- Reklaamide eelarve süsteemsemaks muuta ja turunduse sihtrühmad täpsemaks teha.
- Reklaamide ROAS tugevamaks teha.

Strateegia ja teostus
Shroomwelli puhul jagunesid sihtrühmad kahte leeri: teadlikud ja mitteteadlikud. Teadlikud olid funktsionaalsetest seentest varem midgi kuulnud, osad tooteid varem proovinud ja mõned olid aktiivselt avatud uute toodete proovimisele. Teine leer oli kas skeptiline või passiivselt avatud ideele, et kui keegi toodet proovida pakub, siis võtab võimalusest kinni.
See tähendas, et turundus pidi samuti võimalikult personaliseeritud olema, et reklaamraha ei läheks liiga suures osas sihtrühma harimisele (mis on küll oluline, aga ei saa võtta enamus eelarvet endale). Täpne ja usaldusväärne andmete mõõtmine/kasutamine oli siin võtmetähtsusega.
Kuidas me tulemused tõime:
1) Põhjalik e-poe analüütika seadistus.
2) Reklaamikontode sidumine uue analüütika süsteemiga.
3) Järjepidev turumuutuste monitooring, reklaamide A/B testimine, sihtrühmade testimine ja sotsiaalmeedia reklaamide sisupiltide, -videote uuendamine.
Kes väljakutse lahendas
