Barefilter logo

Kuidas Barefilter.no SEO skoori 11.7 kohta ja ROAS 110% parandasime

Barefilter

Ülesanne ja lähenemine

Barefilter on üks Norra turu juhtivaid õhufiltrite e-poode, kelle kliendid on nii eraisikud, ettevõtted, kui ka riigiasutused. Kliendisegmente on palju ja tootesortiment on väga lai. 

Barefilter pöördus meie poole, et aidata neil:

  • Kodulehe SEO positsiooni parandada ja liikluse kvaliteeti tõsta, koos kodulehe konversioonimäära parandamisega.
  • Viia läbi turu-uuring ja kaardistada kliendiprofiilid.
  • Parandada reklaamide ROI-d ja müügikäivet.
Barefilter

Strateegia ja teostus

Konkurents filtrite maailmas on väga tihe. E-poode on igal turul vähemalt 5+, kes müüvad väga sarnaseid või isegi samu tooteklasse. Ühel filtritüübil on tihti palju erinevaid mõõte ja SEO mõttes on erinevus teinekord ainult paar numbrit või tähemärki. Osad kliendid ostsid filtried kord mõne aasta tagant, teised mitu korda aastas. Ostukorvi summad on samuti väga seinast-seina. Samuti on turg hooajaline, kus teatud perioodidel võib nõudlus järsult lühikeseks ajaks üles hüpata. 

See tähendab, et kodulehe analüütika peab olema võimalikult täpne ja seda peab saama usaldada. Kõik hüpoteesid ja strateegia muudatused tuginevad nendele andmetele. Kui neid ei saa usaldada, siis on kogu turundustegevus põhimõtteliselt juhuslik – aga nii ei saa turundusega müüki kasvatada. 

 

Millised olid meie sammud, et tulemused tuua: 

  1. Kliendiprofiilide kaardistamine ja e-poe analüütika seadistus. Kodulehe SEO tehnilised tööd.
  2. Google Merchant Centre tootefeedide loomine ja liidestus.
  3. Google Ads reklaamikeskkonna ehitus/arendus. 
  4. Meiliturunduse automatsioonide loomine.
  5. Järjepidev A/B testimine, SEO tööd, turu monitooring ja märksõnade optimeerimine.

 

Mida nägime esimese 3 kuuga:

Üsna kiiresti jõudsime top 10 tootega konkurentidest ette ja saavutasime esikoha SERP lehtedel (otsingutulemuse leht Googles). SEO positsioonid tõusid kuust-kuusse stabiilselt kõrgemale ja kodulehe ostukorvi äralangemine langes stabiilselt. 

Tulemuseks oli oluliselt kõrgema kvaliteediga liiklus, suurem nähtavus, oluliselt suurem kodulehe külastatavus ja kasumlikumad reklaamid.

Kes väljakutse lahendasid

Tanel Vetik, strateegia juht Onte Digitalis
Riivo Piibe, AI ja veebiarenduse spetsialist Onte Digitalis

Vaata ka meie teisi edulugusid