
Kuidas Amsel Clinic CPA -52% tõi

Ülesanne ja lähenemine
Amsel Clinic on Eestis paiknev plastika- ja üldkirurgia erakliinik, kes teenindab Põhja-Euroopa ja Baltimaade kliente.
Amsel Clinic pöördus meie poole, et aidata neil:
- Lansseerida teenused Soome suunas.
- Viia läbi turu-uuring ja kaardistada kliendiprofiilid.
- Parandada turunduskanalite CPA hinda päringute lõikes.
- Integreerida majasisesed andmed, et personaliseerida klienditeenindust ja päringute onboardingut.

Strateegia ja teostus
Selles sektoris müüakse ennekõike usaldust ja kvaliteeti. Samal ajal on konkurents väga tihe, eriti kui vaadata rahvusvahelist mastaapi. Samuti, on väga olulisel kohal word of mouth ja sõprade-tuttavate soovitused kliiniku valiku tegemisel. Siin on külma turundusega pigem väga keeruline usaldust võita – ja seda kasumlikult teha.
Kuidas tulemused saavutasime:
- Seadistasime uuel kodulehel analüütika ja konversioonid läbi GA4 ja Google Tag Manageri.
- Tegime turu-uuringu, konkurentsiauditi ja kaardistasime kliendiprofiilid, et meil oleks tugevad hüpoteesid turu testimisega alustamiseks.
- Startisime väga täpselt sihitud reklaamikampaaniad Google Ads ja Meta keskkondades.
- Ehitasime meiliturunduse integratsioonid ja automatsioonid, et personaliseeritult päringute teenindamist toetada.
- Jätkusid reklaamide A/B testid ja sihtrühmade täpsustamised, vastavalt turumuutustele ja -võimalustele.
Kes väljakutse lahendasid

