Ocha and co

Kuidas Ocha & Co. USA turuosa 11% kasvatas ja ROAS 170% parandas

Ocha and co

Ülesanne ja lähenemine

Ocha & Co. asub Jaapanis ja müüb orgaanilist rohelist, valget ja musta teed kõikjal maailmas. Nende sortimendis on legendaarsed teed nagu matcha, sencha ja hojicha, lisaks paljudele teistele. Hokkaido mägedes kasvanud.

Ocha & Co pöördus meie poole, et aidata neil:

  • USA turul reklaamide tasuvust parandada ja turuosa kasvatada. 
  • Amazon Ads reklaamide ja Google Ads reklaamide sünergiat parandada.
  • UK turu lansseerimist toetada. 
Ocha & Co

Strateegia ja teostus

Konkurents orgaanilise tee turul on väga intensiivne. Mitte ainult ei konkureeri Ocha & Co. teiste orgaanilisteJaapani teebrändidega, vaid tarbija jaoks peab ta olema atraktiivsem kui on Hiina teebrändid, tseiloni teed, gurmeeteed ja tihti isegi premium maitseteed. Hinna mõttes on samuti surve peal, ehk käibekasv peab tulema efektiivsetest majasisestest tööprotsessidest ja õigesti tehtud turundustööst. 

Kuidas tulemused kohale tõime:

Kuna reklaamieelarve oli rangelt paigas, siis ainus viis suurema eelarve saamiseks oli olemasolevaga tugevate numbrite toomine. Selleks tuli meil: 

  1. E-poe analüütika ja kasutajakogemuse mõõdikud täpselt paika panna. Kui andmeid ei saa usaldada, siis on väga keeruline samme planeerida.
  2. Google Merchant Centre toodete feedi optimeerimine, et kvaliteediskoor (QS) oleks võimalikult kõrge. 
  3. Märksõnade A/B test ja optimeerimine otsingureklaamidel + tootefeedi ja kasutajakogemuse optimeerimine Shopping reklaamide jaoks.
  4. E-poe üldine kasutajakogemuse monitooring, koos CRO töödega, et ostuprotsent oleks võimalikult kõrge. 
  5. Meiliturunduse süsteemide ehitamine ja integratsioon.

Kes väljakutse lahendas

Tanel Vetik, strateegia juht Onte Digitalis

Vaata ka meie teisi edulugusid