Food Force

Kuidas Food Force ROI 3000% kasvas

Food Force

Ülesanne ja lähenemine

Food Force on üks Eesti juhtivaid toidupakkide, snäkkide ja maiustuse tootjaid. Toodete tarbijad on matkajad, militaarhuvilised, kriisivarude kogujad ja hobitarbijad. 

Food Force palus meid appi et: 

  • Oluliselt parandada turunduse hetkeolukorda ja aidata firmal kvartaalseid kasvutargeteid saavutada. 
  • Lähiriikidesse müüki startida ja uusi turge avada.
  • E-poe analüütika täpsemaks ja selgemaks teha. 
  • Meiliturunduse süsteemid integreerida ja välja arendada.
  • Kliendiprofiilid kaardistada ja leht lokaliseerida.
Food Force

Strateegia ja teostus

Food Force toodete tagasiside oli väga tugev ja positiivne, ehk olemasolevate klientide eluea väärtuse kasvatamine ei olnud keeruline väljakutse. Kõige suurem väljakutse oli õigete sõnumite formuleerimine, et ettevõtte kolm peamist kliendisegmenti näeksid endale huvipakkuvas formaadis ja õiges kontekstis. 

Teine väljakutse oli algse e-poe kasutajakogemus, kus toodete sirvimine ja ostukorvi kokkupanek oli liigselt tülikas. Toodete filtrid polnud kõige mugavamalt üles seatud ja tooterühmade vaatamine toimus eraldi lehtedel. 

Kuidas tulemused kohale tõime: 

  1. Kõigepealt ehitasime kogu reklaamistrateegia ringi, et eelarve läheks kõige kõrgema ROAS-i peale.
  2. Seadistasime kodulehe analüütika ja kasutajakogemuse jälgimise süsteemid. 
  3. A/B testisime reklaame, et kasvatada ostmise alustamist ja samal ajal parandasime kodulehe kasutajakogemust, et võimalikult suur osa jõuaks ostu sooritamiseni.
  4. Integreerisime meiliturunduse süsteemid. 

Kes väljakutse lahendasid

Tanel Vetik, strateegia juht Onte Digitalis
Riivo Piibe, AI ja veebiarenduse spetsialist Onte Digitalis

Vaata ka meie teisi edulugusid